Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg har hatt betalings anmerkninger men de er nå betalt og slettet. og på tirsdag skal vi i banken og høre om lån til hus,. kan banken se jeg har hatt anmerkninger da og eventuelt nekte meg/oss lån??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 de skal jo være sletta når du har betalt da, så tror ikke de kan se det. Jeg har også hatt en anmerkning og de sa ikke noe om det i banken nå når jeg nylig fikk boliglån.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Jeg ville ha ringt til alle disse aktørene som kan kreditt sjekke deg, og spørre om de har oppdatert sine registre. Det kan ta land tid før det blir sletta rent teknisk sett. Du vet vel neppe hvilket selskap banken bruker. Disse selskapene skal slette denne infoen, men om det er en teknisk feil som gjør at det ikke er gjort, så vil de jo gi denne informasjonen om banken. Og da vet jo banken om det for evig og alltid, de har fått den kjennskapen til deg, og det slettes ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå