Gå til innhold

Er det bare jeg som har lyst på flere og flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fantastisk å bli mor og følge barna etterhvert som de vokser opp at jeg bare ønsker flere og flere for hvert barn jeg får... Først skulle jeg bare ha et barn, men fant fort ut at jeg ønsket et til da hun ble født. Etter at vi fikk nr. 2 for et år siden har jeg ønsket enda et... Lurer på om jeg blir fornøyd etter at jeg får tredje... Nå tenker jeg at jeg gjerne skulle hatt 4-5... Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter mitt første barn i Januar og har en stesønn, kunne i alle fall tenkte meg 2 til :)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Samme her. Før jeg fikk første tenkte jeg at jeg får ta en av gangen og se an. Da første var rundt to-tre måneder fikk jeg veldig lyst på en til. Fikk nummer to som ikke er to måneder en gang enda, har lyst på flere! Kunne tenke meg i hvert fall en til, helst to. Tror ikke mannen er med på det, desverre.

Skrevet

I utgangspunktet så skulle vi ikke ha flere enn 2, men nå sitter jeg her og er gravid med nr 3 og mannen er alt i gang med plannleggingen av nr 4... og han vil gjerne ha nr 5 også. I følge han er det ikke værre enn og kjøpe en 7 seters bil og bygge på huset :D Og når jeg gikk gravid med nr 2 så var han skråsikker på at det ikke var aktuellt med flere barn for han syns at det så så himmla travelt ut med 2 unger :)

Skrevet

Neida, du er ikke den eneste :)

Kunne godt tenke meg nr fem jeg, men en gang må man jo bare stoppe. Vi elsker å være en storfamilie og har hjerterom til flere, men det er jo flere hensyn å ta.

Fornuften sier at vi må huske på at døgnet aldri får mer enn 24 timer, at de pengene vi tjener skal rekke til alle sammen, pluss at vi begynner bli godt voksne også..

Tenker også litt på hvordan kapasiteten vår ville vært og hvordan det ville påvirket de vi allerede har om vi nå skulle fått et barn med spesielle behov.

Så vi har valgt å avslutte nå, div ting er svidd over og toget gått ;)

Men jeg gleder meg allerede vilt til å bli bestemor, jeg kommer nok til å bli en meget engasjert bestemor. Må bare huske på alle trådene her inne om "fæle svigermødre" som styrer for mye og være forsiktig så jeg ikke tråkker noen på tærne, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...