Mon tro.. Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Her har det vaert turblent lenge..var ikke planlagt at vinskulle bli gravid igjen, så nå har vi pause, for jeg er så lei..han orker jobb, lage middag,,legge søvnen vår, og thtat's it. Veel som foreldre er det en billion andre ting å gjøre,,men han mener han er så sliten. Jeg er sliten av å ha han her, og koser meg når han ikke er her, og er dobbel så effektiv når han ikke er her. MEN jeg er jo gravid i 7 og langt på vei, og det er jo en helt forferelig situasjon egentlig. Det store spm er, tror dere jeg klarer meg alene..andre som har opplevd lignende?
Chelseafan Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Hvis det har vert dårlig mellom dere lenge,så er det jo dumt og bli gravid igjen også da
Preggers Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Hm, jeg synes han høres ok ut, jeg. Jobber, lager middag og legger sønnen deres...? Det er vel 2 ting mere enn en gj.snitts mann gjør Jeg er imot at par skiller seg med mindre det er snakk om misbruk. Jeg tror at de aller fleste par har mulighet til å bli lykkelige hvis man bare kommuniserer bra. Skilsmisseraten i Norge er på 50%, det er trist.
Mon tro.. Skrevet 29. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2012 Hvis det har vert dårlig mellom dere lenge,så er det jo dumt og bli gravid igjen også da Vi hadde sex en gang på halvannet år for å se om det fortsatt var følelser der, og da ble jeg gravid, så tro meg, det var ikke planlagt.
Mon tro.. Skrevet 29. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2012 Hm, jeg synes han høres ok ut, jeg. Jobber, lager middag og legger sønnen deres...? Det er vel 2 ting mere enn en gj.snitts mann gjør Jeg er imot at par skiller seg med mindre det er snakk om misbruk. Jeg tror at de aller fleste par har mulighet til å bli lykkelige hvis man bare kommuniserer bra. Skilsmisseraten i Norge er på 50%, det er trist. Hehe, ja sant så sant. Men hva med alt annet som må gjøres da. Han vasker aldri. Støvsuger bil, klipper plen, går på foreldremøter, evnt helsestasjon, handler inn til hjemmet, eller når sønnen vår har behov for klær, , vasker sjeldent klær, rydder rommene når det flyter osv. Men er det min oppgave det? Kan hende jeg er helt urimelig, derfor jeg til slutt valgte å poste her..
Preggers Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Hm, jeg synes han høres ok ut, jeg. Jobber, lager middag og legger sønnen deres...? Det er vel 2 ting mere enn en gj.snitts mann gjør Jeg er imot at par skiller seg med mindre det er snakk om misbruk. Jeg tror at de aller fleste par har mulighet til å bli lykkelige hvis man bare kommuniserer bra. Skilsmisseraten i Norge er på 50%, det er trist. Hehe, ja sant så sant. Men hva med alt annet som må gjøres da. Han vasker aldri. Støvsuger bil, klipper plen, går på foreldremøter, evnt helsestasjon, handler inn til hjemmet, eller når sønnen vår har behov for klær, , vasker sjeldent klær, rydder rommene når det flyter osv. Men er det min oppgave det? Kan hende jeg er helt urimelig, derfor jeg til slutt valgte å poste her.. Jobber du selv? Hvis ja så synes jeg dere skal dele på oppgavene hjemme. Hvis nei så synes jeg du skal ta deg av alt husarbeidet. Bortsett fra når han har fri, da. Foreldremøter må han stille opp på, det er viktig.
Mon tro.. Skrevet 29. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2012 (endret) Hm, jeg synes han høres ok ut, jeg. Jobber, lager middag og legger sønnen deres...? Det er vel 2 ting mere enn en gj.snitts mann gjør Jeg er imot at par skiller seg med mindre det er snakk om misbruk. Jeg tror at de aller fleste par har mulighet til å bli lykkelige hvis man bare kommuniserer bra. Skilsmisseraten i Norge er på 50%, det er trist. Hehe, ja sant så sant. Men hva med alt annet som må gjøres da. Han vasker aldri. Støvsuger bil, klipper plen, går på foreldremøter, evnt helsestasjon, handler inn til hjemmet, eller når sønnen vår har behov for klær, , vasker sjeldent klær, rydder rommene når det flyter osv. Men er det min oppgave det? Kan hende jeg er helt urimelig, derfor jeg til slutt valgte å poste her.. Jobber du selv? Hvis ja så synes jeg dere skal dele på oppgavene hjemme. Hvis nei så synes jeg du skal ta deg av alt husarbeidet. Bortsett fra når han har fri, da. Foreldremøter må han stille opp på, det er viktig. Jeg ble nylig sykemeldt fullt pga bekkenet , fordi jeg måtte ty til krykker. Nå er jeg hjemme, og da leverer samboer i barnehagen 3dager i uken, og jeg henter han i 15tiden, evnt før. Vi sover ikke godt på nettene pga sønnen vår er syk, og våkner et par ganger hver natt, og da er han lysvåken. Så det er veldig slitsom tid, vært det siden des i fjor. Men når jeg er jeg hjemme slapper jeg ikke, fordi da må jeg jo gjøre alt som er nevnt ovenfor, og bekkenet får ikke ro. Endret 29. september 2012 av Mon tro..
Chelseafan Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Hvis det har vert dårlig mellom dere lenge,så er det jo dumt og bli gravid igjen også da Vi hadde sex en gang på halvannet år for å se om det fortsatt var følelser der, og da ble jeg gravid, så tro meg, det var ikke planlagt. Oki:) Håper ting order seg da
Preggers Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 Jeg tror nok at dere kan få dette til å fungere igjen dersom dere begge vil, da. Men sant, bekkenplager er ikke til å spøke med. Du kan sikkert få ham til å hjelpe til litt mer nå som du har det vondt. Og husk, alt trenger ikke være perfekt heller, litt rot kan man tåle. Jeg håper det ordner seg for dere!
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 29. september 2012 #10 Skrevet 29. september 2012 Dette hørtes slitsomt ut for dere begge, men jeg synes forsåvidt at dersom du ikke klarer å utføre f.eks klesvask, så er det hans jobb så lenge du bærer hans barn. Kan jo hende at kommunikasjonen mellom dere er dårlig for tiden, du sier at det har vært turbulent lenge, og derfor mener jeg det er på høy tid dere tar dere tid til å snakke ordentlig sammen nå før den nye babyen kommer. Bli enige dere i mellom om hva dere kan bidra med selv, og skaff evt hjelp utenfra hvis det ikke funker. Vaskehjelp, barnepass, familievernkontoret. Her er det mange muligheter hvis du bare vil Lykke til.
Mon tro.. Skrevet 29. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2012 Ja, enig , jeg har kontaktet helsestasjonen, og de tok kontakt med meg på fredag, og sa at familievernkontoret ringer oss i midten av Uken som kommer. Jeg har prøvd å få til rådgivning i snart et år, men samboer nekter, men nå er det gått så,langt at han har ikke noe valg. Jeg måtte snakke med klinisk rådgiver etter forrige svangerskap, og har lært meg at å høre på nøytrale mennesker og få andre synspunkt , og tenke annerledes, og det er jo det jeg håper samboer og kan være villig til. Ja, siste sjanse nå, og håper virkelig det ordner seg jeg og. Vil jo ikke være uten han, men da må det gå ann å møtes på midten i denne perioden jeg er gravid. Jeg tåler en god del, og er handy, han innrømmer at han ikke er dét, jeg gjør alt av praktiske ting, og det er utrolig vanskelig å være så hemmet.
Mon tro.. Skrevet 29. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2012 (endret) Ja, enig , jeg har kontaktet helsestasjonen, og de tok kontakt med meg på fredag, og sa at familievernkontoret ringer oss i midten av Uken som kommer. Jeg har prøvd å få til rådgivning i snart et år, men samboer nekter, men nå er det gått så,langt at han har ikke noe valg. Jeg måtte snakke med klinisk rådgiver etter forrige svangerskap, og har lært meg at å høre på nøytrale mennesker og få andre synspunkt , og tenke annerledes, og det er jo det jeg håper samboer og kan være villig til. Ja, siste sjanse nå, og håper virkelig det ordner seg jeg og. Vil jo ikke være uten han, men da må det gå ann å møtes på midten i denne perioden jeg er gravid. Jeg tåler en god del, og er handy, han innrømmer at han ikke er dét, jeg gjør alt av praktiske ting, og det er utrolig vanskelig å være så hemmet. Hans familie bryr seg ikke, og komer sjeldent på besøk.. Vi har kun barnevakt dagtid, og ingen Kvelder. Vært på to dater siden nov i fjor.. Endret 29. september 2012 av Mon tro..
Mummimamma :) Skrevet 29. september 2012 #13 Skrevet 29. september 2012 Forsto ikke helt hvem som gjorde hva i oppramsingen din..Var det han som klippet plen, støvsugde å gjorde innkjøp osv, isåfall synes jeg han bidrar mye om han itillegg legger gutten å lager middag..
Mon tro.. Skrevet 30. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 30. september 2012 [quote name=Mummimamma ' timestamp='1348955927' post='144591644] Forsto ikke helt hvem som gjorde hva i oppramsingen din..Var det han som klippet plen, støvsugde å gjorde innkjøp osv, isåfall synes jeg han bidrar mye om han itillegg legger gutten å lager middag.. Hehe, ja sant så sant. Men hva med alt annet som må gjøres da. Han vasker aldri. Støvsuger bil, klipper plen, går på foreldremøter, evnt helsestasjon, handler inn til hjemmet, eller når sønnen vår har behov for klær, , vasker sjeldent klær, rydder rommene når det flyter osv. Men er det min oppgave det? Kan hende jeg er helt urimelig, derfor jeg til slutt valgte å poste her.. Jeg gjør dette, og vi legger han annenhver kveld.. Jeg handler inn mat 90% av gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå