Gå til innhold

Hvor ofte tar dere inn posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært rundt om de siste par dagene og levert ut reklame for min lille nystarta bedrift. Det som forundrer meg er alle de stappfulle postkassene.....det er sånn at det nesten ikke går ann å lirke nedi en liten lapp. Det tyter med reklame og regninger om hverandre....noen av dem ser ikke ut til å ha hentet posten på flere uker. Noen er kanskje på ferie men ikke 2 av 10 postkasser.....

Jeg bruker ta inn posten hver dag - maks to dager om det er travle dager.....like greit å få regningene overstått med en gang ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tar inn posten sånn 2-3 ganger i uka. Får nesten alle regninger rett i nettbanken og reklame takker jeg nei til så det er svært lite som dumper ned i kassa mi

Skrevet

Hentes nesten hver dag. Men vi får ikke reklame eller aviser, så selv om vi er borte noen dager er det god plass til post:-)

Skrevet

Henter den hver dag etter jobb. Og sjekker den på lørdagene på vei til butikken.

Skrevet

Hver dag.

Skrevet

Henter avisene om morgenen og sjekker alltid postkassa om ettermiddagen også. Får Aftenposten Aften, så den ligger jo der tre ettermiddager i uka...

Skrevet

Hver dag - når vi er hjemme. Jeg tenker med en gang at de fulle postkassene er et tegn på noen som har problemer med økonomien og fornekter det hele. Trenger ikke være sånn, men det er min første tanke.

Skrevet

Hver dag. men med reklame og aviser som kommer som reklame så er postkassen ofte stappfull og står åpen fordi den er så full og avisbudet bare krøller avisen ned i postkassen så da blir det ikke plass til mye annet

Skrevet

Henter avisen om morgenen og post + Aften om ettermiddagen. Har ikke sagt nei til uadressert reklame siden vi flyttet til nytt hus, men det står på listen min over ting jeg skal gjøre. Har jeg glemt å ta inn avisen om morgenen er det fullt i postkassa når vi kommer hjem fra jobb!

Gjest Gullguttene
Skrevet (endret)

Sjekker postkassa hver dag utenom søndager. Stort sett er det ingenting der. De fleste regninger kommer i nettbanken, abonnerer ikke på noen aviser og har "nei takk til reklame" klistremerke på kassa.

Endret av Gullguttene
Skrevet

Tja, kanskje en gang i uka, så sant vi ikke venter på noe spennende :P

Men sjeldent den er stappfull da, får ikke sååå mye brev og div.

Skrevet

Hver dag selvsagt, har aldri en gang tenkt tanken på å ikke hente posten hver dag...

Skrevet

Hver dag, med mindre vi er bortreist- men da får vi gjerne mine foreldre til å hente den.

Hender jeg dropper det på lørdager, rett og slett fordi det sjeldent er post der da, bare av og til.

Er "opplært" til å hente posten hver dag jeg, siden fulle postkasser gjerne frister innbruddstyver osv.

Skrevet

Sjekker postkassa hver gang jeg drar og hver gang jeg kommer hjem. Er vel en vane fra jeg var liten, visste jo aldri når det dumpet ned en invitasjon til et bursdagsselskap ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...