holahopp Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 kan finne på noe kun hvis ikke kjærestene kan... idag så vil noen venner ha jentekveld bare fordi kjærestene dems vil se fotballkamp og helst ikke ha jentene der... siden jeg er alltid hjemme så er det like greit for de å bare komme hit. Vet det er greit å ha venner, men er litt lei at de kun vil være sammen med meg hvis typene har andre planer...
-98-11-13 Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Slik er livet, iallefall om mann har barn. Når mann er ung så kommer venninner foran kjæresten, men når mann får familie, så kommer den foran venninner. Forstår at det er kjipt for deg, men du vil nok oppleve det på samme måte når du starter familie Kos deg med de kveldene du har ilag med venninnene
Pesta Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Forstår deg, men tenk hvor kjedelig det ville vært å ha venner som -aldri- har tid (les: ork/lyst) til å finne på noe (dette gjelder da de barnløse, single, bekymringsløse) Hadde tatt dine venner fremfor mine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå