Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Har et spørsmål om bh. Skal da ta silikon på mandag. Fikk beskjed om å ordne meg en sports bh med åpning framme. Enklere sagt enn gjort. Ingen butikker så har det her vi bor. Så tenkte jeg skulle sende mannen på handling mandag. Men hvor stor? Er vel nesten umulig å vite... Skal den være helt stram? P.g.a. en genfeil har jeg tidligere fjernet alt kjertelvevet. Hadde 75 C. Legen sa de måtte legge inn så de fylte opp "tomrommet". Så vet jammen ikke hva slags størrelse det blir Måtte dere ha på bh med engang dere våknet etter operasjonen?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Har et spørsmål om bh. Skal da ta silikon på mandag. Fikk beskjed om å ordne meg en sports bh med åpning framme. Enklere sagt enn gjort. Ingen butikker så har det her vi bor. Så tenkte jeg skulle sende mannen på handling mandag. Men hvor stor? Er vel nesten umulig å vite... Skal den være helt stram? P.g.a. en genfeil har jeg tidligere fjernet alt kjertelvevet. Hadde 75 C. Legen sa de måtte legge inn så de fylte opp "tomrommet". Så vet jammen ikke hva slags størrelse det blir Måtte dere ha på bh med engang dere våknet etter operasjonen? Har et spørsmål om bh. Skal da ta silikon på mandag. Fikk beskjed om å ordne meg en sports bh med åpning framme. Enklere sagt enn gjort. Ingen butikker så har det her vi bor. Så tenkte jeg skulle sende mannen på handling mandag. Men hvor stor? Er vel nesten umulig å vite... Skal den være helt stram? P.g.a. en genfeil har jeg tidligere fjernet alt kjertelvevet. Hadde 75 C. Legen sa de måtte legge inn så de fylte opp "tomrommet". Så vet jammen ikke hva slags størrelse det blir Måtte dere ha på bh med engang dere våknet etter operasjonen? Jeg våknet med bh på. Colosseumklinikken hadde egne innkjøpt som man bare betalte ekstra for. Husker ikke merket da.. Men de hadde satt på meg en B (jeg er nå D, så den satt stramt!) Jeg ville ringt colosseumklinikken i morgen og spurt hvilket merke det er de bruker. Evt kan de sikkert anbefale noen som har. Egentlig litt håpløst at man må kjøpe inn selv, da blir det fort feil. Lykke til, jeg har IKKE angret et sekund og det var ikke så vondt jeg hadde fryktet;) (Jeg gjorde det pga veldig ulik størrelse på pupper etter amming. Det var forskjell på dem før også, men etterpå ble det ille!) Evt kan du gå inn i en av disse undertøysbutikkene (change etc) og spørre.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Skal operest på haukeland. En ting om jeg viste hvilken cup jeg kom til å få. Får spørre før operasjonen, og så får mannen ut å handle
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Jeg fikk kjøpt bh på klinikken der jeg fikk lagt inn silikon. Denne var på da jeg våknet fra narkosen. Tror det hadde vært rimelig ubehagelig å tatt på denne selv etterpå...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Jeg fikk kjøpt bh på klinikken der jeg fikk lagt inn silikon. Denne var på da jeg våknet fra narkosen. Tror det hadde vært rimelig ubehagelig å tatt på denne selv etterpå... Hadde du bandasjer på i tillegg unde bh en? Og satt den stramt på? Tenker da om du var veldig hoven, og virket bhen større etter noen dager..... Mangt man lurer på ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Jeg fikk kjøpt bh på klinikken der jeg fikk lagt inn silikon. Denne var på da jeg våknet fra narkosen. Tror det hadde vært rimelig ubehagelig å tatt på denne selv etterpå... Hadde du bandasjer på i tillegg unde bh en? Og satt den stramt på? Tenker da om du var veldig hoven, og virket bhen større etter noen dager..... Mangt man lurer på ;-) Tror ikke jeg hadde bandasje nei, kun teip over arrene. Bhen satt veldig stramt. Puppene var ganske hovne en stund, så når det ga seg, virket nok bhen litt romsligere. Husker nesten ikke lenger:( bhen skulle sitte på i seks uker, kun taes av når jeg skulle dusje.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Jeg fikk kjøpt bh på klinikken der jeg fikk lagt inn silikon. Denne var på da jeg våknet fra narkosen. Tror det hadde vært rimelig ubehagelig å tatt på denne selv etterpå... Hadde du bandasjer på i tillegg unde bh en? Og satt den stramt på? Tenker da om du var veldig hoven, og virket bhen større etter noen dager..... Mangt man lurer på ;-) Tror ikke jeg hadde bandasje nei, kun teip over arrene. Bhen satt veldig stramt. Puppene var ganske hovne en stund, så når det ga seg, virket nok bhen litt romsligere. Husker nesten ikke lenger:( bhen skulle sitte på i seks uker, kun taes av når jeg skulle dusje. Takk for svar
Bananen Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 Bh'en jeg fikk på collosseumsklinikken er av merke anita. Anita active het modellen. Sto også en link på lappen, www.anita.com . Våknet med denne på, samt ett slags stramt bånd rundt brystet for å dempe/holde igjen hevelsen der også. Kun tape over arret under ja. Har en c/d, mn bhen var strl b. Husker den ble større ettersom hevelsen gikk ned, og var meget stram i begynnelsen ja! Tror nok det holder med en sportsbh som støtter godt og strammer godt/holder bra på plass. Åpning foran trenger du for det blir vondt i armene i forhold til å åpne bak. Men finner du ikke det kan kanskje mannen din hjelpe deg når det trengs? Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå