LilleBamBam+EnTil Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Om noen roser alenemødre, er det feil og må sterkt kritiseres. Om noen skryter av gravide kvinner og hvor flotte de er, er det feil overfor de som ikke kan få barn. Dersom noen skryter av de som har født vaginalt, er det et hån mot de som har tatt keisersnitt. Og ja, jeg har sett eksempler på de alle. Slapp av!!!!! Av og til vil man komme med noe positivt til en gruppe mennesker, uten at det dermed innebærer en fornærmelse mot en annen!!!!!
Mamma4livet Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Kan vel ikke annet å si enn at jeg er enig.... Men jeg tenker som så at så lenge noen setter pris på rosen man har lyst å gi, så får det bare være at noen dessverre leter etter det negative i enhver hyggelig kommentar. Tenker da også på henne som var misunnelig på naboparet som hadde bedre råd enn henne og mannen. Det må jo være vondt å tenke negativt om mennesker som kun er positive og hyggelige. Glad jeg ikke lever slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå