Gå til innhold

Trenger tips til hva kjøpe i julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten 50 stk å kjøpe til i år :-o , er da noen voksne par, ungdomspar (18-23 år), enslige voksne/ungdom i begge kjønn, og barn.

Ettersom det er såpass mange så må jeg starte tidlig, og tenke igjennom hvor og hva jeg kan kjøpe for at det ikke skal bli dyrere enn nødvendig.

Er også redd bekkenet skal svikte mer, da jeg sliter med bekkenløsning og må også kjøpe babyutstyr til senest februar/mars.

Så hvor anbefaler du å kjøpe julegaver, noen konkrete tips også kanskje, spesielt til par?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt å lage gaver i år! Har pynta norgesglass som jeg skal lage å legge oppi brente mandler til venninner og par, lagde kalender til mine foreldre og svigers. Morsomt å få noe slikt syns jeg selv, så da håper jeg det faller i smak :)

Skrevet

Har nesten så mange gaver å kjøpe jeg også. 23 stk av de får drikkeflaske fra www.barerips.no etter jeg leste tipset her. Alle barn og ungdommer får det, +de av vennene mine jeg vet trener og bruker drikkeflasker. Til venninner tok jeg ikke fornavn, men feks: Fru Hansen, kallenavnet til noen, gruser'n til en kompis som har styrt veldig med grusing og jabba om det hele sommern. Slipp fantasien løs! :-) De koster bare 99,- og ligner på de poppis camelback flaskene. Jeg synes at når det blir personlig gave på den måten så gjør det ikke noe om det var litt rimelig gave, for tanken bak var veldig god :-)

Skrevet

hva med bøker og filmer? Bøker man man bestille billig på feks. bokkilden.no. Filmer på platekompaniet.no, i fjor hadde de i forbindelse med jula at man kunne bestille med sånne bytteklistremerker, da er det bare å bytte den i en av butikkene deres om det skulle være en film de har fra før ellerno. Jeg og samboeren min er også veldig glad i få kinogavekort, disse kan jo også ofte bestilles på internett :)

Skrevet

Hva med rosendahl f.eks? Det går an å kjøpe en pk me kjøkkenglass til rundt 200-250 kr eller kaffekopper, eggeglass, fat, skåler e.l. etter hva du synes er grei pris. Veldig fin serie synes jeg og om de ikke liker det er det lett å bytte! Jeg blir alltid glad for å få det selv. Gavekort går til nøds, men har hørt at mange aldri bruker de, så kanskje lurt å se an hvem du kjøper til. Lykke til ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...