Chelseafan Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg har aldri hatt det,men samboeren lurte på om jeg ville prøve,men er farlig når man er gravid,eller spiller det ingen rolle?
<3 2G <3 Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Glidemiddel og kondom er å anbefale. Og ikke minst tid.
Chelseafan Skrevet 29. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2012 Oki,har aldri gjort det før,så må ta det med ro ja,men er litt usikker på om jeg bør ha det når jeg er gravid?
<3 2G <3 Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Kjør på, er ikke farlig, men vær forsiktig med å ka gubben dyppe i begge hull, lett å få uvi. Stimuler klitt og start med noe lite, ikke kjør på med pikk før du kjenner det er greit å ha noe der.
Chelseafan Skrevet 29. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2012 Ok takk for tipset Nei han skal ikke inn i det andre hullet når han har vert i Analen
<3 2G <3 Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Derav lurt å bruke kondom. Og tisse ganske snart etter sex, minsker faren for uvi.
Chelseafan Skrevet 29. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2012 Ja det gjør jeg hver gang
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Jeg har aldri hatt det,men samboeren lurte på om jeg ville prøve,men er farlig når man er gravid,eller spiller det ingen rolle? Heihei Her var det omvendt, jeg har aldri villet ha i nr.2, men så fikk jeg så ekstrem sexlyst i begynnelsen av 2.trim og gjorde meg klar (tømte meg) Hehe...så spurte jeg sambo om vi skulle prøve det Anbefaler gooood tid ja og ikke stresse, å lesse på med gildemiddel Her var det bare med den ene gangen, men er glad jeg prøvde at du er gravid er nok ikke noe problem. Bare gjøre som de andre har sakt, beskytte dere og ikke kose i begge hull Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå