Gå til innhold

Er Analsex farlig når du er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt det,men samboeren lurte på om jeg ville prøve,men er farlig når man er gravid,eller spiller det ingen rolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidemiddel og kondom er å anbefale. Og ikke minst tid.

Skrevet

Oki,har aldri gjort det før,så må ta det med ro ja,men er litt usikker på om jeg bør ha det når jeg er gravid?

Skrevet

Kjør på, er ikke farlig, men vær forsiktig med å ka gubben dyppe i begge hull, lett å få uvi. Stimuler klitt og start med noe lite, ikke kjør på med pikk før du kjenner det er greit å ha noe der.

Skrevet

Ok takk for tipset :) Nei han skal ikke inn i det andre hullet når han har vert i Analen

Skrevet

Derav lurt å bruke kondom. Og tisse ganske snart etter sex, minsker faren for uvi.

Skrevet

Ja det gjør jeg hver gang :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg har aldri hatt det,men samboeren lurte på om jeg ville prøve,men er farlig når man er gravid,eller spiller det ingen rolle?

Heihei :)

Her var det omvendt, jeg har aldri villet ha i nr.2, men så fikk jeg så ekstrem sexlyst i begynnelsen av 2.trim og gjorde meg klar (tømte meg) Hehe...så spurte jeg sambo om vi skulle prøve det :P

Anbefaler gooood tid ja og ikke stresse, å lesse på med gildemiddel :)

Her var det bare med den ene gangen, men er glad jeg prøvde :) at du er gravid er nok ikke noe problem. Bare gjøre som de andre har sakt, beskytte dere og ikke kose i begge hull :)

Lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...