Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Tar operasjon ca 10 november, men planlegger storbyweekend med en venninne 8 desember. Går det tro ? Legen var veldig diffus, han mente sykemelding mellom 4 og 8 uker måtte til, avhengig av hvor fysisk jobb jeg har. Men det er jo ikke så fysisk tungt å dra på tur. Mye gåing blir det jo men... Noen med erfaring her ?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Hun på jobben min var helt ute i 8 uker og var enda ikke helt bra da hun kom tilbake på jobb. Uansett hvordan det går må du bare innse at den helgeturen går ut om du velger operasjonen nå.
2SmåTroll Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Jeg ble sykemeldt i 3 uker, men det holdt ikke så fikk 2 uker til. Er nå ca 4 uker siden og jeg hadde ikke dratt på storbyferie nå.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Storbyferie under en måned etter et sånt inngrep? Bare en ting å si: Glem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå