Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Noen som vet om de går greit å bytte ut brunt sukker med vanlig sukker i denne oppskriften? http://www.mineoppskrifter.no/banan-og-sjokolade-muffins/
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Går helt fint. Blir bare ikke samme smak.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Godt ble det janåmmen meg med hvitt sukker også HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå