Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg har en gutt på 6år som vil være med i en klubb der han får pakke i posten. Han er interresert i lego ninjago, beyblad.. Jeg finner ingen sånne klubber rettet mot gutter, tips?
Gjest Filifjonka Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 (endret) Nja... Lego club finnes, men der får han bare Lego Club Magasin, og det kommer sjelden. To-tre ganger i året bare. Det eneste jeg vet om ellers er Boing-klubben, men den handler om fotball. Kan du ikke gi ham et abonnement på Donald, evt Donald Junior? Endret 29. september 2012 av Filifjonka
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 savner det samme... Min har de samme interessene, kan ikke fordra fotball, og donald er det vel helst meg som leser når vi kjøper det innimellom...
Gjest sug lut Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Gi dem Metallicas Black Album og meld dem inn i Metclub. Aldri for tidlig.
☆☆☆ Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Gi dem Metallicas Black Album og meld dem inn i Metclub. Aldri for tidlig. Og på Lindex fant vi metallicabody (og misfitsbody på sourpussclothing.com) til lisja, kanskje de har til større barn også? Som det blir sagt, skal tidlig krøkes...
Musemorbr / Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Jeg kommer bare på klubber fra egen barndom, men de finnes neppe mer. Boingklubben som fotballgutta var med i, mikke mus sin detektivklubb, og fantometklubben. Noe lignende må vel finnes i dag også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå