Gå til innhold

Nå har jeg fått nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

av mannens sexnekt over flere uker, i dag sover jeg på gjesterommet. Han gidder ikke forklare hva problemet er og hinter til at han synes jeg ikke er seksuelt attraktiv. Så i dag får han sove uten ekkel kjerring i senga. Hvis han spør hvorfor så kommer jeg til å svare ærlig. Argh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han egentlig?

Skrevet

Ehm... fordi sex ikke er det eneste et seriøst forhold med barn er basert på??

Hadde jeg bare vært opptatt av sex, så hadde jeg vært singel og skaffet meg en pulekompis.

HI

Skrevet

Ehm... fordi sex ikke er det eneste et seriøst forhold med barn er basert på??

Hadde jeg bare vært opptatt av sex, så hadde jeg vært singel og skaffet meg en pulekompis.

HI

Ja, hvis det er slik du ser på det så... Jeg tror du har skrevet her inne før om mannen din som syns du er ekkel og jeg lurer da på om du overhodet forstår hva noe sånt kan gjøre med selvtilliten og selvrespekten din?

Som jeg sa til deg i et tidligere innlegg: av og til må man prioriterere sin egen lykke. Og utrolig nok så vil du faktisk få lykkeligere barn av det også.

Skrevet (endret)
Ehm... fordi sex ikke er det eneste et seriøst forhold med barn er basert på?? Hadde jeg bare vært opptatt av sex, så hadde jeg vært singel og skaffet meg en pulekompis. HI

Da trenger du vel strengt tatt ikke å sove på gjesterommet?

Endret av LisaGikkTilSkolen
Skrevet

Du snakker om et seriøst forhold Hi?

Er vel ikke så veldig seriøst å gå å legge seg på gjesteroommet vel?

hehe ..jaja barnslig og useriøst spør du meg.

Skrevet
Du snakker om et seriøst forhold Hi? Er vel ikke så veldig seriøst å gå å legge seg på gjesteroommet vel? hehe ..jaja barnslig og useriøst spør du meg.

Men hva skal man gjøre da? Gråte etter leggetid fordi du ligger ved siden av en du har kjempelyst på, som overhode ikke vil ta i deg? Snakke vil han ikke.

HI

Skrevet

Gjør vel saken ikke bedre av å legge seg på gjestrommet..

skjønner frustrasjonen din allikevel.

er dere gift? terapi?han må da si noe om hvorfor han ikke vil..er han sliten?osv...

Skrevet

Hadde dere vært i et seriøst forhold Hi så hadde dere klart å kommunisere,uansett om hva det handlet om.

sex er en viktig del av et forhold og klart du blir lei deg når han ikke vil og ihvertfall når han ikke vil si hvorfor.hadde gått på veggen jeg hvis jeg var deg :(

Skrevet
Hadde dere vært i et seriøst forhold Hi så hadde dere klart å kommunisere,uansett om hva det handlet om. sex er en viktig del av et forhold og klart du blir lei deg når han ikke vil og ihvertfall når han ikke vil si hvorfor.hadde gått på veggen jeg hvis jeg var deg :(

Du mener at vi ikke er i seriøst forhold når vi er gift? Rart det da... Vi klarer å kommunisere om alt bortsett fra sex. Han nekter å innse at det er et problem og avfeier meg med masse dumme unnskyldninger.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...