Gå til innhold

Hva skl dere ha til middag i kveld???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Taco eller pastasalat med kylling regner jeg med :)

Skrevet

Fårikål, som i går middag, og i går kveldsmat, og i dag frokost. Hjemmealenemat (dvs til tider våkenalenemat, eller ventepårestenalenemat, eller hahaduharspistpizzahoskompisenalenemat, litt etter når på døgnet).

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Ååh, satt akkurat og lurte på det sjøl, så håper det er mange som svarer;)

Har lyst på noe som er godt, som vi har sjeldent men som og er kjapt og enkelt og lage. Helst en kokk og en hushjelp og, men det får være. Storforforlangende? Nææh;-)

Skrevet
ÅÅh, satt akkurat og lurte pÅ det sjøl, sÅ hÅper det er mange som svarer;) Har lyst pÅ noe som er godt, som vi har sjeldent men som og er kjapt og enkelt og lage. Helst en kokk og en hushjelp og, men det fÅr være. Storforforlangende? Nææh;-)
Svaret er selvsagt fÅrikÅl. INGENTING er lettere. Eller bedre nÅ seint i september.
Skrevet (endret)

Her i huset blir det Taco, "krav" fra tenåringsgutta ;-)

Endret av 4 trollunger
Skrevet

Navratan korma med nanbrød.

Lagde Paneer i går som skal oppi :)

Skrevet

Kjøttboller sånne små :) med potetmos og grønnsaker nam nam :)

Gjest Kjempeanonym
Skrevet
ÅÅh, satt akkurat og lurte pÅ det sjøl, sÅ hÅper det er mange som svarer;) Har lyst pÅ noe som er godt, som vi har sjeldent men som og er kjapt og enkelt og lage. Helst en kokk og en hushjelp og, men det fÅr være. Storforforlangende? Nææh;-)
Svaret er selvsagt fÅrikÅl. INGENTING er lettere. Eller bedre nÅ seint i september.

Tenkte å ha fårikål til middag i morgen, men det er vel ett fett om vi har det i dag eller i morgen..... Eller både i dag og i morgen!:)

Skrevet

Tja skal ha lapper til lunsj siden vi får besøk.

Middagen kommer an på når samboeren kommer hjem siden jeg knapt har helse til å gå.

Hvis han blir sen og jeg ikke hører noe blir det nok noe lett som har med pasta og gjøre :)

Skrevet

Er hjemme alene denne helgen så blir vel middagsrester fra igår :) Pizza :)

Skrevet

Heimelaga pizza i dag, ytrefilet av hjort i morgon.

Skrevet

Pølsegrateng. Lenge siden jeg har laget og det er jo "gærgøtt". Får svigermor til middag i dag.

Skrevet

Helsteky ytrefilet av svin med poteter stekt i ovnen, peppersaus hjemmelaget med fløte, rødløk og Champiniong surret og litt blomkål.

Har bursdag i dag og får besøk, så da blir det kake etterpå også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...