Gå til innhold

Svar meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 20 år,har en gutt på litt over 3 år.

Jeg og min samboer har veldig lyst på ett søsken til han,men saken er den att vi eier ikke,vi leier en bra og ikke dyr leilighet,men vi har i de siste to årene hatt litt økonomiske problemer,en del unødvendig gjeld som vi no får hjelp med fra rådgivere og ting begynner og gå framover. Begge har fast jobb med bra inntekt.

Min familie er veldig negative til at vi ska få flere siden vi ikke har eget bo og att ting har vært som de har vært,men vi har så veldig lyst og få ett barn til så det ikke blir så stor alderforskjell mellom barna noe jeg ikke har lyst til.

Skriver her da jeg håper og få deres synspunkter på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje drøye et par år til :) så kan dere spare til leilighet selv :). Er jo allerede ganske stort forskjell på dem,hvis du blir gravid nå

Skrevet

Hvis økonomien er på vei oppover så ser ikke jeg noe grunn til å vente. Dere har sikkert masse utstyr som dere kan bruke på nytt til ned nye babyen og dere vil jo aldri angre på det ;)

Det er faktisk ganske dyrt å ha eget hus/leilighet så det å være på leiemarkedet er ikke noe grunn for å ikke få flere unger. Det er jeg helt sikker på. Vi selger vårt hus nå for å leie, og vi får bedre økonomi nå. Dere kan jo bare kjøpe etterhvert.

Nyt livet med barna, og prøv å være flinke økonomisk, så ordner det seg. Lykke til ;)

Skrevet

Er ikke dårlige foreldre fordi en leier. Bare ordne bsu med fastrekk hver mnd så er dere nærmere egenkapital når det passer :-)

Skrevet

Hjertelig takk for svar,det hjelper veldig :)

Jeg er bare redd for reaksjonene til min familie,de er litt kritiske.

Men skal man vente til man har kjøpt noe eget så kan man måtte vente en stund,å da synes jeg det blir alt for mange år mellom.

Kanskje jeg også er her inne på Barnimagen om ikke alt for lenge:)

Skrevet

om dere eier eller leier spiller nok ingen rolle så lenge dere har plass. jeg og min mann er under gjelds årning og skal nå ha nr 2. vi vet at det kan bli trangt til tider ja, men så lenge vi føller budsjettet vårt så går vi i pluss. skjønner godt at du er redd for reaksjoner fra familie, men husk at det er dere som vet best om dere har råd til det eller ikke nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...