Lille- MO Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg har bare skiftet til jul også tilbake til de vanlige etter jul og hatt de helt til neste jul.. men synes det er litt stusselig, så tenkte å bytte oftere. Når bytter dere?
Tipp topp Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Når vi flytter! Hater å kjøpe gardiner så ikke oftere enn nødvendig.
magpie Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Når vi flytter! Hater å kjøpe gardiner så ikke oftere enn nødvendig. Samme her! Syntes det var stress å få opp gardiner når vi flyttet inn her (svigermor maste og var helt forferdet over at vi ikje hadde fått opp gardiner enda. Jeg ble redd for at ho skulle dukke opp med noen så måtte skynde meg til å kjøpe noen ). No har vi bodd her i fire og et halvt år og enda henger dem der. Har riktig nok vasket dem et par ganger
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Jeg skifter gardiner flere ganger i året. Til jul, etter jul, til våren, av og til også til sommeren, så til høst og til vinter, før vi er tilbake på julegardinene. ;-)
lille sprelle Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Jeg har bare skiftet gardiner i forbindelse med flytting. Og så var det noen gardiner som hadde falmet - de byttet jeg også. I min hverdag er alle unødige oppgaver bortprioritert.
Lille- MO Skrevet 29. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2012 ok, ser jeg burde endret overskriften til: dere som bytter gardiner flere gange i året, når bytter dere? jeg synes ikke det er så mye jobb å bytte(har leilighet med få vinduer) også synes jeg det gjør mye å få byttet ut litt i blandt.
3 blå Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Nå har vi bodd her i 1 år og har fremdeles ikke bytta gardiner... Har ikke julegardiner en gang. Jeg synes det er dyrt med gardiner... Jeg har 10 lengder i stua, men burde sikkert prioritert julegardiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå