Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Vi skal ut å kjøpe vintersko i dag, er det noen som kan anbefale noen? Han har str 21 i sine Superfit goretex sko nå, men de begynner straks å bli for små. (Foten måler ca 13 cm) Vi har Dock Boots, og Cherrox som kan brukes til nød fra før
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Viking eller Ecco goretex!
Heada Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Jeg hadde Viking ifjor til lillepia og de var fabelaktige!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Vi skal snart ut å kjøp vintersko til vår toåring. Vi går for Viking eller Ecco. Dette pga forbrukerådets test hvor de kom på 2 og 3 plass, men også pga jeg alltid ser at det er disse som blir anbefalt av foreldrene selv bl.a her på dib.
Jaffs Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Buker kunn viking på mine barn for da vet jeg at jeg får skikklige sko som varer sesongen ut Har prøvd ut andre merker tidligere og da måtte jeg kjøpe nye sko i løpet av sesongen. Sånn er det og har ville gutter Jeg kjøpte viking sine vintersko til mine gutter når det var 2 for 1 på skoringen for noen uker siden:)
Poteta Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Vi selger mye viking, sorell og timberland på xxl
**lykke!!** Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Jeg synes viking er veldig tunge da, hvis ikke det finnes noen jeg ikke vet om, jeg ville gått for ecco.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Takk for svar, ser ut til at vi få gå for Viking da! Ecco tror jeg blir litt smale for foten hans..
Tommelopp! Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 Sorel Snow Commander! Eneste skoene jeg har funnet, som både holder føttene tørre og varme, og som passer til litt bred/høy fot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå