Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Kjøpte en dress på slag. Men ville bytte den. Fikk en tilgodelapp, på beløpet jeg hadde betalt for dressen selvfølgelig. Nå ser jeg at det står på tilgodelappen at jeg kun kan bruke den på ordinære varer.... Kan jeg virkelig ikke velge å kjøpe noe på salg for mine penger, som jeg har tilgode i butikken?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Vanligvis får man ikke bytte salgsvarer, spesielt ikke i tilgodelapp, så syns du var heldig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Så vidt jeg vet så har man ikke krav på stort når det gjelder bytting av varer i butikk, det er kun ekstraservice fra butikkens side Så da er det nok sikkert sånn, ja..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Det var litt spesielt, for damen i butikken påstod at hun solgte meg en vinterdress. Men så fant jeg ut når jeg kom hjem at det stemte ikke. Skulle da mangle at jeg ikke fikk bytte den.
☆☆☆ Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Dei er ikkje pliktige til å bytte varer i det heile, så dei kan stille dei vilkår dei vil. Er du blitt feilinformert kan du reklamere og få att pengane dine.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Da har du fått feil vare og kan i grunnen kreve pengene tilbake.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Hm.. Da ble jeg virkelig feilinformert. For hun sa også at de skulle få inn en vare til denne dressen som gjorde den enda bedre egnet som vinterdress. Men den varen hun snakket om hadde jo gått ut av produksjon. Søren at jeg ikke visste det da, var såvidt jeg fikk en tilgodelapp. Takk for svarene!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Hørtes rart ut... Har jeg aldri vært borti før! Tilgodelapp er vel det samme som dine egne penger? Merkelig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 tilgodelapp er ikke noe du har krav på i det hele tatt, så du skal bare være fornøyd med det du har fått.
Toocute Skrevet 29. september 2012 #10 Skrevet 29. september 2012 tilgodelapp er ikke noe du har krav på i det hele tatt, så du skal bare være fornøyd med det du har fått. Jeg syns hun har noe å si, så lenge hun har blitt feil informert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå