Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 er sikkert oppi 2-3 liter daglig, både vann, saft, jus, kaffe og brus. men tisser bare småskvetter engang i blant. har fint blodsukker (har målt mye) og ingen hevelser eller vann i kroppen. hvor blir det av alt?? reineste x-files
Preggers Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Noe går jo til å lage fostervann, regner med at du er gravid...?Hvis ikke, så har du nok fått Vanntass
nasse nøffen Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 hadde kontaktet legen jeg.. er ikke bra når kroppen fylles med masse vann........
mamma'n til 2 :) Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Lurer på hvor alt fostervannet blir av,jeg da... For det byttes jo ut ofte.. så hvor blir det av det gamle? Fordamper det bare? For jeg tisser ikke så mye at jeg kunne tømt meg for fostervann :-P
håpefull<3 Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Her er det helt motsatt. Spiser og drikker lite om dagen pga kvalme, men tisser sikkert 10 ganger om dagen, og STORE mengder hver gang. Hør med legen hvis du er bekymret hadde også lurt på hvor alt blir av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå