Gå til innhold

Tygd og spytta på...-flere som har det sånn?


4Hjerter

Anbefalte innlegg

Ser rett å slett helt grusomt sliten ut om dagen....

 

Føler meg ikke så veldig bra heller altså, men det gjør det ikke bedre at jeg ser fæl ut!

 

Var hos legen med datteren min i dag og hun utbrøt med en gang hun så meg at; herlighet så koooselig, skal du ha baby!! Heheee ...ja mumlet jeg, men det er liksom ikke offesiellt enda......

 

Sorry altså, men godt å få klage litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes!

Nå er jeg en ringrev i dette gamet (fjerde gangen), så jeg visste omtrent hva jeg gikk til, men det er utrolgi slitsomt å føle at man ser like jævlig ut som man føler seg på innsida. Kviser, dødt hår, sliten og "rar" i ansiktet. Magen eser ut, men er slett ikke sånn gravidfin, bare stor.. Jækk!

Heldigvis er det mulig å gjøre noe med selvfølelsen. Jeg er veldig omhyggelig med å rense, peele og smøre huden min under svangerskapet, bruker litt mer energi på hår og sminke og piffer opp ellers kjedelige antrekk med skjerf og smykker. Og det hjelper!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min nummer fire og... Burde kanskje ikke komme som ett sjokk akurat;-)

 

Føler meg tross alt bedre i dag -har hatt to gravide venninder på besøk (ingen av de veit at jeg venter) Så sliiitne ut de og.. Hehe

 

.. Og du har rett i at det hjelper å stelle seg litt ekstra, en god dusj, litt sminke og fine klær hjelper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...