Gå til innhold

Jenta og mattelæreren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne 15 år gamle jenta som har rømt med mattelæreren?

Jeg synes det virker veldig uskyldig og som et par som er veldig forelsket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho var jo mindreåring,så det var vel det eneste som var galt,de kunne vente til ho var 16 eller 18 da kunne jo ingen si noe,vet ikke om det er 16 eller 18 år de er myndig i england. men hadde ikke likt det hvis det var min datter heller, og synes det er feil av han og gå etter så unge jenter, og han misbrukte sin lærerstilling,så gjorde mye feil. Men er jo ikke ulovlig og bli forelsket,men man bør kunne tenkte litt lengre synes jeg

Skrevet

En 30 år gammel mann har ingenting med en 15 åring å gjøre, i tillegg er han matte læreren hennes..

Skrevet

Han har misbrukt sin stilling så til de grader, helt uavhengig om det var "frivillig" fra hennes side eller ikke. Det er dessuten et veldig skjevt "maktforhold" i forholdet, både på bakgrunn av at han er læreren hennes, og at han er 30 mens hun bare er 15.

Hva pokker skal en mann på 30 med ei ungjente på 15? Hadde du likt det om det var din 15-åring som plutselig forsvant, og dro på rømmen med sin 30-årige lærer?

Skrevet

Jeg synes ikke det hadde passet selv om hun var 16. Han er jo i en tillit stilling, og han burde ikke gjøre sånn med sin elev, det passer seg bare ikke å inngå et forhold med eleven. Da burde han ha sluttet som lærer og heller ventet noen mnd.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det er ingenting uskyldig og romantisk over en voksen som misbruker sin stilling som en autoritetsperson til å forføre et barn.

Skrevet

Han er 30 år, hun er 15, han er i tillegg gift med barn!! En ting er det ulovlige her, men tenk å være kona hans da!! Tenk hvor gøy dette er for henne når alle vet hvem denne mannen er, stakkars..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...