xenja Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 hei er førstegangs gravid og ganske grønn på alt. beklager hvis jeg kommer med ekle detaljer... I dag etter jeg var på toalettet kom det en stor klyse med helt klar/hvit slim. Ganske tykt. Har termin i neste uke. Hva kan dette være? har ikke vært borti sånt før. Takk for hjelpen
Preggers Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Ja, som de andre her sier, det var nok bussiken
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 I mitt andre svangerskap hadde jeg tykt slim hver eneste gang jeg var på do fra uke 20. Jeg opplevde aldri å se slimproppen da. Men det kan være slimproppen din. Det er ihvertfall ikke uvanlig med slim
xenja Skrevet 28. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2012 okay, så var sikkert slimproppen. Hva betyr dette? fødsel snart?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 okay, så var sikkert slimproppen. Hva betyr dette? fødsel snart? Ikke nødvendigvis. Slimproppen gikk 3 uker før jeg fødte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå