Gå til innhold

Hva syns dere om huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt "merklige" løsninger..og stiv pris i forhold til areal (i vertfall om en sammenligner med her vi bor)

 

med merklige løsninger tenker jeg spesiellt kjøkkenet, ovnen var veldig dårlig plassert! og det samme med oppvaskmaskin i forhold til vasken, og høyskapet hadde gjort seg mye bedre der ovnen står! men det er meg da, jeg må ha alt så praktisk som mulig, og det kjøkkenet skrek høyt til meg at det var lite effektivt og fungsjonelt i bruk! :)

 

men jeg ser fordelen av å ha vaskerom/gang i nærheten, og jeg elsker fargen og tapeten på barnerommet! :D

Skrevet

Ingen toalett i oppholdsetasjen.....

Skrevet

Koselig hus og stor tomt med potensiale til å bygge ut :)

Skrevet

Så kresne dere er da :P hehe

 

Syns det var et utrolig koselig hus.

Kunne fint ha slått meg ned der =)

Skrevet

2 soverom synes jeg var litt lite, men ellers så er det absolutt sjarmerende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...