Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Min mann dro ut for å danse i går og har studert norsken sin, leita i ordboka og pugga glosene godt for å klare å kommunisere med folk. Han kunne ikke kjønne hvorfor de fniste slik av han, eller noen ble forbanna. Da han kom hjem spurte meg hva egentlig <<Vil du elske meg og danse?>> Haha jeg måtte LE. Senere på dagen i dag fikk jeg en melding på facebook av ei jente som sa at han hadde spørt rundt om folk ville elske med han.. Stakkar det er ikke lett å be noen ut på dans...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Hihi huff, stakkars...kanskje øve på kona først neste gang?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Hihi huff, stakkars...kanskje øve på kona først neste gang?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Herlig og herlig. Man går vel ikke rundt å spør alle som en om en dans når man ikke behersker språket og har familie hjemme. Høres litt *innpåsliten* ut. Sorry.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Hvordan skal han ellers klare å beherske språket hvis han ikke får spørre. aja.. shit`au det ble sagt litt feil, han er flink som prøver!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Herlig og herlig. Man går vel ikke rundt å spør alle som en om en dans når man ikke behersker språket og har familie hjemme. Høres litt *innpåsliten* ut. Sorry. Jeg kjenner flere menn som er utrolig gode dansere og som faktisk bare vil danse hvis de går ut for å danse. Dette er norske menn som har vært danselærere tidvis, og det er også et par latinske menn som bare er naturlig flinke dansere. De elsker å danse, er veldig sosiale.... og også blant de mest trofaste jeg kjenner De som er sleske og ute etter et ligg går ikke hjem og spør kona hva sånn og sånn betyr når "sjekkereplikken" ikke funket.... jepp, jeg kjenner sånne også, dessverre... Så trenger absolutt ikke være noe galt med denne mannen som har guts nok til å prøve å be opp damer til dans på et språk han ikke behersker. Han kan faktisk være en genuint hyggelig og sosial mann
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Synes han er flink jeg som tør å prøve seg med det lille han kan av språket. Jeg blir stolt av han som anstrenger seg slik for å lære seg fraser og ikke minst at han ser på det humoristisk om han tabber seg ut slik at man kan le av slike flauser. Jeg kunne aldri drømt om å holde han hjemme hver kveld bare fordi jeg sitter hjemme med barnet. Hvordan skal han da bygge seg et nettverk her. Ville bare dele en liten flause som jeg synes var ganske morsom. Trengs litt her på dette forumet HI
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Synes han er flink jeg som tør å prøve seg med det lille han kan av språket. Jeg blir stolt av han som anstrenger seg slik for å lære seg fraser og ikke minst at han ser på det humoristisk om han tabber seg ut slik at man kan le av slike flauser. Jeg kunne aldri drømt om å holde han hjemme hver kveld bare fordi jeg sitter hjemme med barnet. Hvordan skal han da bygge seg et nettverk her. Ville bare dele en liten flause som jeg synes var ganske morsom. Trengs litt her på dette forumet HI Synes du er flink jeg! Og ikke minst han! Jeg gikk rundt og sa det arabiske ordet for gutt, trodde jeg...til min samboer sperret opp øynene og ba meg gjenta...hadde fått en lyd feil, og vips var det et ord for det mannlige kjønnsorgan....gaaah! Håper bare jeg ikke har sagt det til andre
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Synes han er flink jeg som tør å prøve seg med det lille han kan av språket. Jeg blir stolt av han som anstrenger seg slik for å lære seg fraser og ikke minst at han ser på det humoristisk om han tabber seg ut slik at man kan le av slike flauser. Jeg kunne aldri drømt om å holde han hjemme hver kveld bare fordi jeg sitter hjemme med barnet. Hvordan skal han da bygge seg et nettverk her. Ville bare dele en liten flause som jeg synes var ganske morsom. Trengs litt her på dette forumet HI Synes du er flink jeg! Og ikke minst han! Jeg gikk rundt og sa det arabiske ordet for gutt, trodde jeg...til min samboer sperret opp øynene og ba meg gjenta...hadde fått en lyd feil, og vips var det et ord for det mannlige kjønnsorgan....gaaah! Håper bare jeg ikke har sagt det til andre Haha! Det skal ikke være lett! Jeg skrek ut at jeg var våt ( eller synonymet kåt som vi bruker på norsk) hver gang jeg var sint. Estoy mojada (enojada skulle det være) Mannen klarte aldri la vær å le uansett hvor sinte vi var på hverandre. Endte alltid i latter hele krangelen
Gjest yrild Skrevet 29. september 2012 #13 Skrevet 29. september 2012 He he... bra han har et godt humør da :-) Min mann er så perfeksjonistisk at han vel ikke kommer til å snakke norsk før han kan det perfekt og hadde han gjort en sånn flause hadde han vel aldri snakket igjen... ;-) Selv er jeg helt sikkert kapabel til å gjøre noe liknende. Jeg har blandt annet sagt til en haug med pensjonister en gang at det er veldig til homsevær det er i dag ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #14 Skrevet 29. september 2012 So what? bare søtt!! godt han tør prøve synes jeg! respekt. ikke lett å lære norsk
lille sprelle Skrevet 29. september 2012 #15 Skrevet 29. september 2012 Hehe - jeg regner med at kroppsspråket hans ikke sa hva ordene sa! - lykke til med språkopplæringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå