Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 jeg har vært "alenemor" ei ukes tid nå, mannen er på jakt langt inni huttiheita. det slår meg nå at denne tiden har vært litt for behagelig. det er mye mindre husarbeid, mindre rot og klesvask, ungene er roligere og jeg mindre stressa....
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Deilig og stille uten noe snorking Eneste som er litt pes er at bikkja gjerne skulle gått en lengre tur på kvelden etter at barna har lagt seg.
Annikenb Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Off da? Jeg skal være alene en lang helg nå, vært det flere ganger:) enig i alt med husvask og rydding, for det er betydelig mindre:P men alike vell savner jeg han fra han drar til han kommer hjem! Sove alene, stå opp alene og lage frokost kun til meg? Nei det liker jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 oi, her er det mye mer å gjøre. Mannen gjør mer enn halvparten av husarbeidet, og er generelt av den ryddige og hjelpsomme sorten. Jeg synes det er veldig stressende her hjemme når mannen er borte. Spesielt i leggetid når treåringen er i sin verste trassperiode og babytrollet på 7 måneder helst vil sitte klistret til mamman sin..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Samboeren min jobber på båt, så bort ca annenhver måned. Er mer stress når han er borte (han er sinnsykt flink på husarbeid), og jeg og ungene er ikke så flinke til å finne på noe uten han da, så blir mye avslapping hjemme. Har nå vært sykmeldt i noen mnd, så er blitt flinkere til å finne på ting, og ikke så stress med husarbeid. Ungen på 7 år er veldig opptatt av nedtelling til pappaen kommer hjem (teller raskere fra 28 til 0 enn oppover )
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 oi, her er det mye mer å gjøre. Mannen gjør mer enn halvparten av husarbeidet, og er generelt av den ryddige og hjelpsomme sorten. Jeg synes det er veldig stressende her hjemme når mannen er borte. Spesielt i leggetid når treåringen er i sin verste trassperiode og babytrollet på 7 måneder helst vil sitte klistret til mamman sin.. Hehe, godt å se at jeg ikke er den eneste som har en treåring i trassperiode og en på 7 mnd som vil sitte klistret til mammaen sin
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 kanskje jeg rett og slett er for oppvartende for min mann, han gjør egentlig ingenting her hjemme når jeg tenker etter. han skifter dekk, vedlikeholder biler og klipper plen. men det tar jo ikke timesvis hver dag.. nå har han 3 ganger så stor inntekt som meg, så er vel kanskje derfor jeg føler jeg må gjøre mer på den fronten,siden han tar de fleste regningene. HI
ellen-propellen Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Syns det er deilig å være hjemme med ungene. Vi har en helt annen ro. De har det på samme måte når jeg er bortreist;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Som deg HI. Fantastisk, og min mann er borte 14 uker om gangen. nyter det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 hvordan bli kvitt han litt oftere da? søke jobb for han på båt vet ikke åssen jeg hadde syns det var hvis han måtte være borte i lengere perioder omgangen, men akuratt nå føles det litt skummelt godt. Hi
PeppaPig Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Mannen er borte på hverdagene og er kun hjemme i helgene. Savner han såklart men syns også det er deilig å være bare meg og jenta mi. Men nå har han bare jobbet slik i 2 uker da, kanskje jeg føler det annerledes etter 6 mnd med å kun se han i helgene...
ms.preggy Skrevet 29. september 2012 #13 Skrevet 29. september 2012 Jeg har det supert. Litt for bra kanskje:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå