Chelseafan Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Har en nydelig guttepus på 16 mnd:). Han er langhåret og veier ca 6,5 kg, er det for mye, vet den gamle katten min hjemme hos foreldrene mine veide bare 4,5 kg,men han var kort håret.
Kjærepære Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Min dvergdachs veier det samme Spørs jo hva slags katt det er!! Men hørtes litt tungt ut, jahhhhhhhh....om det ikke er maine coon ellerno, da.
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2012 Nei han er en vanlig katt, med litt skogskatt i seg ille god da
Barn 4 :) Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 eg har en bengal katt som er 1 år han er 5 kilo men den ser ikkje overvektig ut spørst ka rase du har de
Barn 4 :) Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Nei han er en vanlig katt, med litt skogskatt i seg ille god da skogskatter er kraftige og store katter da so om han har litt av de i seg so er vel ikkje de masse nei
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2012 Vanlig huskatt med litt skogskatt, han er rund synes jeg,men også veldig mye pels:)
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1348865330' post='144588852] Nei han er en vanlig katt, med litt skogskatt i seg ille god da skogskatter er kraftige og store katter da so om han har litt av de i seg so er vel ikkje de masse nei det er godt og høre da:) tror pappan var skogskatt og mamman vanlig eller motsatt
katha90 Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 skogskatter er jo veldig store, så det høres ikke så fryktelig galt ut.. Når jeg tok med katta til mormoren til sambo (ble flytta på sykehjem, og katta misstrivdes..) for å avlive den så ble den veid til 7 kg.. den var ikke feit, og var huskatt/skogkatt blading.. Den katten vi har er 2 år, og rundt 3-4kg, men har er betydelig mindre og "edlere" i kroppen, og har kort pels
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2012 Så bra da:) synes selv det var litt mye,men ser ut som det er ganske normalt vekt da, når den katten veide 7 kg og hadde huskatt/skogskatt blanding
katha90 Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Altså, den var SVÆR da.. dyrlegen reagerte på hvor stor katten var.. ett vanelig kattebur/reisebur for katt var nesten for lite
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2012 åh hehe Lucas får forsatt plass i buret sitt,selvom han ikke liker det .
November-spire-79 Skrevet 29. september 2012 #12 Skrevet 29. september 2012 Våre to hannkatter er 5 kilo begge to og de er slanke, men store. De må være litt drøye for å klare seg ute, og for å sette seg i respekt av nabokattene ;)Den ene pusejenta vår er feit. Det kan man kjenne på magen hennes, for fettet henger liksom litt der. Det gjør det ikke på hannkattene. Hun har en spiseforstyrrelse tror vi fordi hun spiser alltid når alle de andre kattene skal spise og vi har 4 tilsammen eller selskapssyk kan man også kalle det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå