Gå til innhold

Tror dere jeg har sjans' på Adil Khan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke påberope meg å tilhøre gruppen "Once you go black you can't go back", mere "Once you go dark(er) you can't go back" eller "Once you go turkish you can't go back". Med Adil blir det litt variasjon, siden han ikke er tyrkisk.

Så, hva tror dere, kan jeg ha sjans'?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Spørs om han liker tigerpoter eller ei det ;)

Skrevet

Eller hva med å ikke dømme folk etter hudfarge...? Noe kvalmere enn det finnes ikke, uansett hvilken vei det går.

Skrevet
Eller hva med å ikke dømme folk etter hudfarge...? Noe kvalmere enn det finnes ikke, uansett hvilken vei det går.

Herregud da! Noen liker faktisk mørk hud og andre lys hud. Man kan ikke styre hva man tiltrekkes av.. Ingenting rasistisk med det.

Skrevet
Herregud da! Noen liker faktisk mørk hud og andre lys hud. Man kan ikke styre hva man tiltrekkes av.. Ingenting rasistisk med det.

Det er ikke så greit å si at man ikke liker mørk hud i dagens samfunn, men tydeligvis helt greit andre veien.

Temmelig motbydelig dobbeltmoral.

Skrevet
Det er ikke så greit å si at man ikke liker mørk hud i dagens samfunn, men tydeligvis helt greit andre veien. Temmelig motbydelig dobbeltmoral.

Nå tenker jeg at du blander sammen to saker. Det må være helt greit å si at man ikke tiltrekkes, som i seksuelt og følelsesmessig, av en hudfarge (enten det er hvit. gul eller brun). Det kan man ikke styre, like lite som noen ikke tiltrekkes av lave gutter, tykke damer, puppeløse damer, skalla menn.

Det er noe helt annet enn å dømme noen i negativ forstand, på bakgrunn av hudfarge. Altså å mene at "den og den er sånn og sånn".

Skrevet
Det er ikke så greit å si at man ikke liker mørk hud i dagens samfunn, men tydeligvis helt greit andre veien. Temmelig motbydelig dobbeltmoral.
Nå tenker jeg at du blander sammen to saker. Det må være helt greit å si at man ikke tiltrekkes, som i seksuelt og følelsesmessig, av en hudfarge (enten det er hvit. gul eller brun). Det kan man ikke styre, like lite som noen ikke tiltrekkes av lave gutter, tykke damer, puppeløse damer, skalla menn. Det er noe helt annet enn å dømme noen i negativ forstand, på bakgrunn av hudfarge. Altså å mene at "den og den er sånn og sånn".

Noe av det kvalmeste jeg hører er "Once you go black you never go black"

Artig nok er det mange jenter som reagerer negativt når hvite menn da sier "Once you go black, no one wants you back"

Så mye dobbeltmoral.

Skrevet

Adil er MIN!!! ;)

Fy flate for en deilig mann, *sukk*

Skrevet

han lager sikkert pene barn:D hehe . off ja! For en mann..

Skrevet

Kjekk han, for all del..

Men er det bare jeg som synes det virker som at han overdriver eller er en smule "falsk" inn i mellom når han sukker og uffer eller er imponert over noen? :P

Skrevet

Kjekk han, for all del..

Men er det bare jeg som synes det virker som at han overdriver eller er en smule "falsk" inn i mellom når han sukker og uffer eller er imponert over noen? :P

Er enig i den, blir av og til litt for falsk, men han er så deilig at han kan fake så mye han vil for min del, er fornøyd jeg når kameraet er rettet mot han:)

Skrevet
Adil er MIN!!! ;) Fy flate for en deilig mann, *sukk*

Dele?

Skrevet
Sorry tror ikke du har sjangs nei, han er opptatt og svært forelsket:) http://www.side2.no/...icle3128474.ece

Fy faen!!!!!!!!!!!! Da skal jeg hive ham på hue og ræva ut!!!!!!!!!!!

...eller, nei det kan jeg jo ikke!!

Men.........

fy faen!!!!!!

Skrevet

Dele?

Er du gal? Tror du jeg vil dele på noe så vakkert? Glem det, the boy is mine;) hehe

Skrevet
Dele?
Er du gal? Tror du jeg vil dele på noe så vakkert? Glem det, the boy is mine;) hehe

Sloss?

Skrevet
Sorry tror ikke du har sjangs nei, han er opptatt og svært forelsket:) http://www.side2.no/...icle3128474.ece

Fy faen!!!!!!!!!!!! Da skal jeg hive ham på hue og ræva ut!!!!!!!!!!!

...eller, nei det kan jeg jo ikke!!

Men.........

fy faen!!!!!!

Avstandsforhold kjære deg, avstandsforhold!!. Det varer ikke lenge så snart er han fri og frank igjen;) hoho

Skrevet (endret)
Dele?

Sloss?

Gjerne det, men husk at jeg har tyrkisk blod i meg, så er ikke tam. Itillegg har jeg gått på karate, dog jeg var 8 år og gikk kun på en time...

Get ready for chick fight på dib !! ;)

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

He-he... skulle til å kaste meg inn i catfight'en og fortelle at han har flørtet med meg.... og jeg syntes han var en usedvanlig kjekk mann..... men klikket meg inn på linken og oppdaget at han jeg tenkte på er en annen mann... he-he-he!! :D

Jeg er såååå håpløs på kjendiser!!! :D

Skrevet

Adil er en snill gutt, men du som sier at han overdriver litt på tv - det stemmer ;) han må jo lage litt show også, men han er lett å gjennomskue. Jeg hadde et av/på forhold med Adil for mange år siden.. Herlig gutt, uten tvil :) han er nå opptatt og lykkelig med kjæresten sin! :)

Skrevet

No you didnt!!

Å jo, jeg gjorde det og har tenkt til Å fortsette! Ok, du er tyrkisk, OG har en hel time med karatetrening, men jeg har tigerklør! Dessuten er jeg alenemor og har muskler og baller sÅ det holder!!!

Bring it on, girlfriend!!!

Skrevet

No you didnt!!

Å jo, jeg gjorde det og har tenkt til Å fortsette! Ok, du er tyrkisk, OG har en hel time med karatetrening, men jeg har tigerklør! Dessuten er jeg alenemor og har muskler og baller sÅ det holder!!!

Bring it on, girlfriend!!!

Lets Get it started!!

http://m.youtube.com/watch?v=TGJxoMb2K8Q

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...