Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Syns det er så dumt at så mange døde og har flyttet. Men liker at Kepler kommer tilbake. Yang kommer sikkert også tilbake og Karev...
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 SPOILERS! Husk og skriv det bare jeg ser ikke det på nettet. kun sett de 3 siste i sesong 8
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 HAR DET KOMMET NY SESONG!??!?!?! JAAAA
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Det er vel spoilers nok å skrive at det er ny sesong når jeg spør DE SOM HAR SETT DEN
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Ja sant det:) sorry må legge meg jeg,er ikke helt med,klarer ikke lese riktig engang,beklager
SuperGlad Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Jeg ble skikkelig jentesur!!!!! Savner sesong 1, der alt var romantisk å koselig
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Jeg var så glad i Lexie jeg og forholdet mellom Lexie og McSteamy. Men jeg er veldig glad for at Jackson fremdeles er med. EYECANDY DELUXE
calalalala Skrevet 29. september 2012 #10 Skrevet 29. september 2012 Syns det er så dumt at så mange døde og har flyttet. Men liker at Kepler kommer tilbake. Yang kommer sikkert også tilbake og Karev... Hvor ser dere den?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #11 Skrevet 29. september 2012 Noe som kan skrive hva som skjer? Hvem dør og hvordan?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #12 Skrevet 29. september 2012 SPOILERS! Husk og skriv det bare jeg ser ikke det på nettet. kun sett de 3 siste i sesong 8 Hvis du ikke skjønte ut fra den overskriften at dette var en tråd med spoilers så har du nok tyngre for det enn de fleste
Mamma_til_2 Skrevet 29. september 2012 #13 Skrevet 29. september 2012 Hæ, hvem hva hvor er de? går de på tv i norge og isåfall når er reprisen?
Sandana94 Skrevet 29. september 2012 #14 Skrevet 29. september 2012 Du som spurte hva som har skjedd osv: Lexie er jo død, som du vet om du så siste episoden av sesong åtte. I sesong 9 så vi at han lå i respirator (?), men de plugget ut ledningene etter hans ønske, og Callie og Derek satt hos ham til han døde. Fikk intrykk av at også Arizona var død i begynnelsen av episoden, men i slutten så vi at hun lå hjemme i senga og virkelig slet med det som hadde skjedd. Viste seg at hun har amputert ene foten, og klandret tydeligvis Callie for det, da det var hun som hadde gjort det. (Slik jeg tolket det hvertfall). Derek sliter med hånda si, og under sin første operasjon etter ulykka, mista han noe utstyr og stormet ut av operasjonsstua. Yang hadde flyttet bort for å jobbe på et annet sykehus, men TROR hun kommer tilbake igjen. Karev var godt på vei bort han også, men i slutten ser vi at han ikke gikk på flyet, så tror han også blir. Kepner jobbet på en gård, men Owen kom å spurte henne om hun ville komme tilbake å jobbe på sykehuset. Hun svarte ikke, men er nok sannsynlig at også hun kommer tilbake. Det er også komt noen nye turnuskandidater (er det det det heter?), som vi sikkert kommer til å følge videre. Uæh, dette ble litt langt, men det var hvertfall hovedtrekkene Mamma_til_2: Sesong 9 går ikke i Norge enda, men du kan sikkert se det på nett, eller laste ned slik som jeg gjør. Skaff deg utorrent, og last ned fra kat.ph, isohunt, eller thepiratebay.com. Men vit at dette er ulovlig, i tilfelle du ikke vil ta sjansen
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #15 Skrevet 29. september 2012 Du som spurte hva som har skjedd osv: Lexie er jo død, som du vet om du så siste episoden av sesong åtte. I sesong 9 så vi at han lå i respirator (?), men de plugget ut ledningene etter hans ønske, og Callie og Derek satt hos ham til han døde. Fikk intrykk av at også Arizona var død i begynnelsen av episoden, men i slutten så vi at hun lå hjemme i senga og virkelig slet med det som hadde skjedd. Viste seg at hun har amputert ene foten, og klandret tydeligvis Callie for det, da det var hun som hadde gjort det. (Slik jeg tolket det hvertfall). Derek sliter med hånda si, og under sin første operasjon etter ulykka, mista han noe utstyr og stormet ut av operasjonsstua. Yang hadde flyttet bort for å jobbe på et annet sykehus, men TROR hun kommer tilbake igjen. Karev var godt på vei bort han også, men i slutten ser vi at han ikke gikk på flyet, så tror han også blir. Kepner jobbet på en gård, men Owen kom å spurte henne om hun ville komme tilbake å jobbe på sykehuset. Hun svarte ikke, men er nok sannsynlig at også hun kommer tilbake. Det er også komt noen nye turnuskandidater (er det det det heter?), som vi sikkert kommer til å følge videre. Uæh, dette ble litt langt, men det var hvertfall hovedtrekkene Mamma_til_2: Sesong 9 går ikke i Norge enda, men du kan sikkert se det på nett, eller laste ned slik som jeg gjør. Skaff deg utorrent, og last ned fra kat.ph, isohunt, eller thepiratebay.com. Men vit at dette er ulovlig, i tilfelle du ikke vil ta sjansen Du skriver som om Lexie er en mann? Har du skrevet rett navn eller mener du en annen?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #16 Skrevet 29. september 2012 Du som spurte hva som har skjedd osv: Lexie er jo død, som du vet om du så siste episoden av sesong åtte. I sesong 9 så vi at han lå i respirator (?), men de plugget ut ledningene etter hans ønske, og Callie og Derek satt hos ham til han døde. Fikk intrykk av at også Arizona var død i begynnelsen av episoden, men i slutten så vi at hun lå hjemme i senga og virkelig slet med det som hadde skjedd. Viste seg at hun har amputert ene foten, og klandret tydeligvis Callie for det, da det var hun som hadde gjort det. (Slik jeg tolket det hvertfall). Derek sliter med hånda si, og under sin første operasjon etter ulykka, mista han noe utstyr og stormet ut av operasjonsstua. Yang hadde flyttet bort for å jobbe på et annet sykehus, men TROR hun kommer tilbake igjen. Karev var godt på vei bort han også, men i slutten ser vi at han ikke gikk på flyet, så tror han også blir. Kepner jobbet på en gård, men Owen kom å spurte henne om hun ville komme tilbake å jobbe på sykehuset. Hun svarte ikke, men er nok sannsynlig at også hun kommer tilbake. Det er også komt noen nye turnuskandidater (er det det det heter?), som vi sikkert kommer til å følge videre. Uæh, dette ble litt langt, men det var hvertfall hovedtrekkene Mamma_til_2: Sesong 9 går ikke i Norge enda, men du kan sikkert se det på nett, eller laste ned slik som jeg gjør. Skaff deg utorrent, og last ned fra kat.ph, isohunt, eller thepiratebay.com. Men vit at dette er ulovlig, i tilfelle du ikke vil ta sjansen Du skriver som om Lexie er en mann? Har du skrevet rett navn eller mener du en annen? Lexie er død som hun skrev. Det var Mark som lå i respirator og døde senere.
Sandana94 Skrevet 29. september 2012 #17 Skrevet 29. september 2012 Ja, gikk visst litt fort. Mente det var Mark som lå i respirator
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 29. september 2012 #18 Skrevet 29. september 2012 Kan se det gratis på sidereel.com eller fastpasstv.ms..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå