Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Tok kontakt med lege så snart jeg kjente uvante smerter i armen fra albuen og ned. Fikk diagnose senebetennelse og resept på Voltaren. Etter 2 døgn på medisin, 3 tab i døgnet, har smertene i tillegg bevegd seg oppover i skulder og nakke. Er jo blitt en million ganger værre, er dette "normalt"?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Vet bare fra egen erfaring at det er en innbitt liten djevel å bli kvitt...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Bruk støttebandasje. Kjøpes på apoteket. Det hjelper på å holde leddet stivere, så du ikke anstrenger muskler og sener så veldig og du hindrer verre betennelse i armer/skuldre. Det er fryktelig vondt, men Voltaren skal hjelpe ihvertfall etter ei lita stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå