Gå til innhold

Senebetennelse i armen. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok kontakt med lege så snart jeg kjente uvante smerter i armen fra albuen og ned. Fikk diagnose senebetennelse og resept på Voltaren. Etter 2 døgn på medisin, 3 tab i døgnet, har smertene i tillegg bevegd seg oppover i skulder og nakke. Er jo blitt en million ganger værre, er dette "normalt"?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vet bare fra egen erfaring at det er en innbitt liten djevel å bli kvitt...

Skrevet

Bruk støttebandasje. Kjøpes på apoteket. Det hjelper på å holde leddet stivere, så du ikke anstrenger muskler og sener så veldig og du hindrer verre betennelse i armer/skuldre. Det er fryktelig vondt, men Voltaren skal hjelpe ihvertfall etter ei lita stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...