Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 ..... er 1 uke til termin og jeg fiser hele tiden x) jeg og sambo er ikke en av de som fiser forran hverandre ....så det er dødsflaut når jeg ikke har kontroll.... noen tips til hva jeg kan gjøre for å fise mindre x)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Skal han være med på fødsel? Da tror jeg i såfall at en fis i ny og ne ikke er det verste
Bustehue Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Man har ikke så mange hemmeligheter for mannen lenger etter å ha vært gjennom svangerskap og fødsel sammen, er min erfaring
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Fødsel skal han være med på ja ! huff...kan det bli enda pinligere en dette altså?... : s
Bustehue Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Det kan det så absolutt. I begynnelsen av fødselen var jeg veldig kvalm og kastet opp. Fikk klystér. Man kan jo tenke seg hva som skjer når kroppen vrenger seg i spyspasmer når man nettopp har fått klystér.. Det var en herlig opplevelse. Men der og da var jeg opptatt av heelt andre ting enn å være flau altså..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Jeg bæsjet på meg under begge mine fødsler, så jada, det kan bli MYE pinligere... Heldigvis har jeg en mann som har forstått at også damer trenger å fise.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Ha, ha. Stakkars deg, HI. Du får det nok tøft
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 oi hjelpes.. ja da har jeg vel mye å "glede" meg til hører jeg
Bondejenta Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Haha ha, då har du ikkje mykje å klage over Det kan ver du drit deg ut under fødselen. Eg berre nemner det Men for all del, fising er heeeilt normalt når ein er så sprekkeferdig. Føler med deg, og det ER ubehageleg.. been there, done that.
Gjest Mentha Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Da får dere nok brutt noen barrierer i løpet av den neste tiden Men det går nok veldig bra! Husk at det er helt naturlig og skjer med stort sett alle som er gravide og føder La mannen lese svarene i denne tråden, så han vet litt mer om hva han kan forberede seg på
valkyrien Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Hvis du synes fis er flaut, og han skal være med på fødselen, da anbefaler jeg klyster altså... Håper også du er i bedre form etterpå enn jeg var, mannen min måtte hjelpe meg med klær etter dobesøk, og vasking i dusjen i ei uke...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 De fleste driter på seg under pressriene, de færreste får det med seg. Har hatt praksis på fødeavdeling, så jeg har fått det med meg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Legg dopapir mellom skinkene. Fungerer som lyddemper. Tuller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå