Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #26 Skrevet 28. september 2012 Jeg oppdaget han gjennom løvenes konge. syntes stemmen til simba var så sexy.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #27 Skrevet 28. september 2012 Han har dubbet litt for mange disneyfilmer til å bli hot-hot, for meg er han stemmen til Simba i løvenes konge Men han er uten tvil kjekk da.
Gjest AnneS Skrevet 28. september 2012 #28 Skrevet 28. september 2012 (endret) Søk opp Cover Me på YouTube, så ser dere hvor hot han er som sanger i band Får ikke til å legge inn link her, men skriv "cover me bakke Youngstown" Fabelaktig! Endret 28. september 2012 av AnneS
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. september 2012 #29 Skrevet 29. september 2012 Hot. Men han ser litt usympatisk ut.. Han er alt annet enn usympatisk i allefall... Jeg kjenner han ikke jeg, så det stemmer sikkert ikke. Synes bare han ser litt usympatisk ut. Er nok pga rollekarakterene hans;-)
Von Hertelhofen Skrevet 29. september 2012 #30 Skrevet 29. september 2012 Ingen av delene. Han er mer sånn "dikke-dikke søt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå