Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 For øyeblikket får jeg helt gåsehud av Vår beste dag med Marit Larsen. Kan høre den om og om igjen
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Jeg begynner å grine av en reklamesang-faktisk. Hver gang! Er det noe sykepleier-greier tro? Hmm... husker ikke.. Noen som skjønner hvilken jeg mener?
Gjest sug lut Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=AFFo1pu4q7Q
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Jeg begynner å grine av en reklamesang-faktisk. Hver gang! Er det noe sykepleier-greier tro? Hmm... husker ikke.. Noen som skjønner hvilken jeg mener? jaaa!! tror jeg vet hvilken reklame du mener, den med norsk sykepleierforbund som er 100 år eller noe.. får frysninger hver gang jeg ser og hører den reklamen, den er så rørende <3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Jeg begynner å grine av en reklamesang-faktisk. Hver gang! Er det noe sykepleier-greier tro? Hmm... husker ikke.. Noen som skjønner hvilken jeg mener? jaaa!! tror jeg vet hvilken reklame du mener, den med norsk sykepleierforbund som er 100 år eller noe.. får frysninger hver gang jeg ser og hører den reklamen, den er så rørende <3 Ja, det må det være! :-) Husker ikke teksten, men det er ett eller annet med... "na-na-na... som virkelig så meg.. na-na-na".. he he... den treffer meg veldig:-)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Jeg begynner å grine av en reklamesang-faktisk. Hver gang! Er det noe sykepleier-greier tro? Hmm... husker ikke.. Noen som skjønner hvilken jeg mener? jaaa!! tror jeg vet hvilken reklame du mener, den med norsk sykepleierforbund som er 100 år eller noe.. får frysninger hver gang jeg ser og hører den reklamen, den er så rørende <3 Ja, det må det være! :-) Husker ikke teksten, men det er ett eller annet med... "na-na-na... som virkelig så meg.. na-na-na".. he he... den treffer meg veldig:-) her er heeele sangen!!
Himmel og hav Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Denne er reint gåsehudmateriale:
Tigerpote Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Fremdeles Boys og Summer med Don Henley. Både sangen og mannen (den unge Henley i musikkvideoen).
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Jeg begynner å grine av en reklamesang-faktisk. Hver gang! Er det noe sykepleier-greier tro? Hmm... husker ikke.. Noen som skjønner hvilken jeg mener? jaaa!! tror jeg vet hvilken reklame du mener, den med norsk sykepleierforbund som er 100 år eller noe.. får frysninger hver gang jeg ser og hører den reklamen, den er så rørende <3 Ja, det må det være! :-) Husker ikke teksten, men det er ett eller annet med... "na-na-na... som virkelig så meg.. na-na-na".. he he... den treffer meg veldig:-) her er heeele sangen!! åh, tusen takk:-) Det er den vakreste sangen!! og den mest rørende videon!:-) Sukk
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Jeg begynner å grine av en reklamesang-faktisk. Hver gang! Er det noe sykepleier-greier tro? Hmm... husker ikke.. Noen som skjønner hvilken jeg mener? jaaa!! tror jeg vet hvilken reklame du mener, den med norsk sykepleierforbund som er 100 år eller noe.. får frysninger hver gang jeg ser og hører den reklamen, den er så rørende <3 Ja, det må det være! :-) Husker ikke teksten, men det er ett eller annet med... "na-na-na... som virkelig så meg.. na-na-na".. he he... den treffer meg veldig:-) her er heeele sangen!! åh, tusen takk:-) Det er den vakreste sangen!! og den mest rørende videon!:-) Sukk Noen som vet artist forresten? tenkte å prøve å laste ned...
Netti*** Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Er forsatt veldig glad i "someone like you"...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Denne videon og sangen traff meg midt i hjertet.. så ufattelig trist historie.. egentlig kaizers orkestra men fin denne versjonen også..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 28. september 2012 #18 Skrevet 28. september 2012 Jeg begynner å grine av en reklamesang-faktisk. Hver gang! Er det noe sykepleier-greier tro? Hmm... husker ikke.. Noen som skjønner hvilken jeg mener? jaaa!! tror jeg vet hvilken reklame du mener, den med norsk sykepleierforbund som er 100 år eller noe.. får frysninger hver gang jeg ser og hører den reklamen, den er så rørende <3 Ja, det må det være! :-) Husker ikke teksten, men det er ett eller annet med... "na-na-na... som virkelig så meg.. na-na-na".. he he... den treffer meg veldig:-) her er heeele sangen!! åh, tusen takk:-) Det er den vakreste sangen!! og den mest rørende videon!:-) Sukk Noen som vet artist forresten? tenkte å prøve å laste ned... Artisten heter : Miriam Schanche Holtan
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #19 Skrevet 28. september 2012 Denne er fin og trist..tenk at han tok livet sitt fordi ingen ville kjøpe bildene hans..i dag er de vel verdt mange titalls millioner..
Mrs. Kaizer Skrevet 28. september 2012 #21 Skrevet 28. september 2012 Denne videon og sangen traff meg midt i hjertet.. så ufattelig trist historie.. egentlig kaizers orkestra men fin denne versjonen også.. Elsker kaizers Hjerteknusar<3
Flettfrid og lilleprins Skrevet 28. september 2012 #22 Skrevet 28. september 2012 Gavin Mikhail - I will wait
*desemberbaby* Skrevet 28. september 2012 #23 Skrevet 28. september 2012 Staut - Evig din Utrolig vakker <3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #24 Skrevet 28. september 2012 Denne videon og sangen traff meg midt i hjertet.. så ufattelig trist historie.. egentlig kaizers orkestra men fin denne versjonen også.. Oææææ, nå begynte tårene å trille Mistet et veldig nært familiemedlem her! Grusom ulykke, å jeg vil omtrent kaste opp hver gang jeg hører denne sangen. Savnet er bare så stort. Ei nydelig låt som treffer godt, kan høre på denne sangen om å om å om igjen, og går aldri lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå