Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Ingen butikker har de. Noen som vet hvilke butikker de er å få kjøpt? Er det forskjell på disse eller er det 1 merke?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Obs hypermarked har dem
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Takk! Det hadde jeg ikke tenkt på... Vet dere om de finnes i små str? 21-22
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Ja, jeg har str 22 til snuppa.. Hadde str 20 i fjor! Anbefaler å kjøpe de så store at du får plass til en god ullsåle nedi
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Det hadde de i fjor i hvertfall, men det var i Sarpsborg. Så dem sist jeg var der også, så regner med det er noe de fører fast
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Tusen takk! Supert med foreldreforum, altså. Da blir det obs i morra. HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Å nei ikke kjøp de,er sÅ utrolig dÅrlige!! kjøpte pÅ obs,de er ikke engang vanntette men ble klissvÅte med en gang.De mest ræva støvlene jeg noen gang har kjøpt til sønnen min.Har ingen tro pÅ at de holder i sÅ mange minusgrader og vann som reklamen sier.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Å nei ikke kjøp de,er sÅ utrolig dÅrlige!! kjøpte pÅ obs,de er ikke engang vanntette men ble klissvÅte med en gang.De mest ræva støvlene jeg noen gang har kjøpt til sønnen min.Har ingen tro pÅ at de holder i sÅ mange minusgrader og vann som reklamen sier. Å - jeg fikk anbefalt de av barnehagepersonalet. Gutten vår har vintersko, men trenger noen som er tette. Hadde tenkt å kjøpe støvler, men ble anbefalt disse. Har du andre forslag som jeg kan titte på? Har som sagt varme sko til vinteren. HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Skjønner ikke de som sier at disse ikke er bra og ikke vanntette.. ,vi er kjempefornøyde med de! Og snuppa vår går ikke rundt vannpyttene for å si det sånn! Holder ikke i -15 som det påstås nei, men med en god ullsåle så holder de på ganske kalde dager! Er det -15 er det jo som regel ganske tørt ute også (tørr snø) og da bruker vi ecco Gore tex vintersko eller nesna lobber uansett! #5
mamman til to gutter Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Vi har dockboots for første gang og er så langt fornøyd med dem. De blir selvfølgelig våte inni når barna bader i søledammene med dem, men det blir både støvler og cherrox også, så jeg er ikke veldig overrasket. Det positive er at de tørker raskere enn støvler. Har hittil ikke trengt å bruke skotørkeren på dem, det har holdt å ta ut såla og sette dem til tørk på badegulvet. Og vi har heller ikke planer om å bruke dem ned til -15grader. De kommer til å bli brukt i stedet for cherrox, dvs rundt null grader.
It's all about me Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Har kjøpt Obs sine Dock Boots i flere år og de er supre. Ungene elsker å gå med dem, vil ofte heller ha på de en kule joggesko. Så de er tydligvis gode å gå med også.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Jeg kjøpte dem for 199 kr på obs:)))
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Jeg kjøpt til meg selv. Skuffende dårlig, så nå går det i viking thermo eller Gulliver (veldig like viking) til barna. Dock bootsa var i alle fall ikke noe varme, og jeg syns de var tunge å gå med, og for glatte når det var våt snø. Kunne like godt hatt noen vanlige støvler for de er i alle fall lettere.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Jeg kjøpt til meg selv. Skuffende dårlig, så nå går det i viking thermo eller Gulliver (veldig like viking) til barna. Dock bootsa var i alle fall ikke noe varme, og jeg syns de var tunge å gå med, og for glatte når det var våt snø. Kunne like godt hatt noen vanlige støvler for de er i alle fall lettere. Kanskje de ikke passer for gutten min som kun har gått 1 mnd? Skal se på Viking thermo i tillegg til Dockboots. HI
Vogndilla Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 (endret) Vil anbefale Bogs, det er en neoprenstøvel slik som dockboots bare at dette er originalen og den har dobbelt så tykt neopren lag som kopiene. Jeg jobber i bhg og er ute mange timer hver dag, har slike selv så vet at de holder varmen ned til minus 5 og at de holder tørt + at de er utrolig gode å gå med Jeg har kjøpt våre støvler på www.stovelbutikken.no, utrolig god service. Har hatt viking thermo og før det cherrox, kan ikke gå god for noen av de. Man er enten kald eller svett på bena siden de ikke puster og er dårlig fora, de bruker to døgn på å tørke og får dritt lukt i seg etter en gangs bruk. Endret 28. september 2012 av EnBlå&ToRosa
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2012 #17 Skrevet 28. september 2012 Ja, prøv gjerne noen andre varianter. La han gå med dem inne i butikken. Da ser du hvilke som fungerer best for han. Det finnes mange alternativer til dock boots, men dock boots er ofte på tilbud og det er nok derfor mange velger dem. I tillegg så er det ikke for som blir slitt på samme måte som ullfor eller annet teknisk for, og da virker de kanskje mer slitesterke. Jeg sverget som sagt til dock boots til jeg kjøpte mine egne.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #18 Skrevet 28. september 2012 Skaftene på de er ikke vanntette og der hvor strikken på dressen strammer suger de inn vann. Har kjøpt de en gang og de blir ikke kjøpt flere ganger. Måte ut å kjøpe nye sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå