Gå til innhold

Det er ikke boligmangel!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har annonse ute på finn for en helt ok leilighet. Riktignok passer den ikke så bra for noen med barn pga 1 sov, men likevel så prates det jo så mye om boligmangel osv. OG de stakkars enslige skal jo liksom ikke kunne kjøpe seg bolig, for de har ikke råd. Det er også visstnok stor mangel på bolig for studenter har jeg lest i avisene.

 

Leiligheten er helt grei, prisen er ikke høy i forhold til området osv.

 

En rekke personer er interessert og avtaler at de skal komme for å se - men dukker de opp? Gir de beskjed? (joda, det er noen som har dukket opp)

 

Hvor vanskelig er det egentlig å få en ryddig leieboer? (altså en som kommer som avtalt osv)

 

og NEI den ligger ikke langt uti huttiheita heller. Kort vei til byn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er irriterende når folk ikke møter opp som avtalt!

Skrevet

Jo , det er det.. hvertfall i Trondheim, pga utleiere som ikke godtar at man har barn... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...