Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Jenta vår på 1,5 år har bare 4 tenner oppe. De har vokst ut til det halve av hva det skal være regner jeg med. Problemet er at tennene ikke synes særlig fordi det virker som om hun har en brett med ekstra "leppekjøtt" under overleppen når hun smiler.... Dårlig forklart, men noen som skjønner hva jeg mener? Og er dette noe som retter seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå