Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Mannen begynner å komme på gli med å få et 3 barn snart... Men så ombestemmer han seg stadig og begrunnelsen er at det blir for travelt... Han har altså litt lyst, men så er han redd for at vi vil få det for travelt. Hva i alle dager kan jeg si for å få han helt over på min side...
3 gleder Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Det beste er vel om han blir komfortabel med tanken selv. Det er jo tydelig at han tenker på dette, så kanskje du bare skal gi han litt mer tid. Vi har tre barn. Og det er jo travelt. Det er travelt med to barn også, og noen har nok med ett. Det er derfor viktig at man er samkjørte for å gjøre en hverdagen med barna best mulig for alle parter. Her i huset er vi feks avhengig av rutiner. Både min mann og jeg er samkjørte her, og forholder oss til nogenlunde faste stelle- og leggetider. Vi tenker nokså likt om oppdragelsen og engasjerer oss begge i de ting som foregår i barnas hverdag. Synes vi har blitt veldig flinke til å kommunisere oss imellom. Dette kan jo være emner du kan snakke med mannen din om? Hvis han er redd for at tre barn kan bli litt i overkant hektisk, vil det kanskje roe han ned dersom du viser at du er fokusert på kommunikasjonen. Mine tre har mye glede av hverandre. Bittelille bror får mye kos og kjærlighet og det er så gledelig å se samspillet og kjærligheten dem imellom, samtidig som tre helt unike personligheter trer frem. Lykke til med deres valg:)
3 gleder Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 En ting til, som jeg synes er en så fin tanke, er at nå har barna våre hverandre. Fra de er små til de er gamle:) Det hender jeg bekrefter denne tanken overfor min mann, og han nikker og er enig i det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå