Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Jeg har termin i slutten av november og må derfor begynne å tenke på julegaver. I den sammenheng trenger jeg litt hjlep til hva jeg skal kjøpe til tante/onkelbarn. Jeg har allerede kjøpt vannflasker med navn på til de, men mangler en ting til ca 100 kr til de hver. Det er en gutt i 1.klasse, ei i 3.klasse og en i 5.klasse.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Om du venter et par uker er det snar elleville dager o.l. tilbudsopplegg på alle kjøpesentere i oktober. Da går du i bokhandelen, for der har de gjerne masse spill, malebøker, puslespill, bøker o.l. på knalltilbud. Mange fine gaver å få altså. De andre butikkene har selvfølgelig også gode tilbud denne uken.
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 http://biit.no/search?f%5Bsearch_index%5D=Toys Nederst der kan du velge å søke etter alder. Det er gratis frakt om du handler for over 157 kr. Men handler du for over 200 blir det toll og moms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå