Gjest sug lut Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Verdens definitivt kuuuuuleste sang. Karaoke style. Vær så god, gaul så bikkja hyler og mannen flykter:
Lille- MO Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 nei, kan ikke den sangen.. gi meg Gloria Gaynor så kan jeg karaoke-gaule så bikkja hyler
Frenzia Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Glem det, ikke uten Jan Teigen! Men kunne ønske jeg hadde karakoeversjonen av denne: Den redder en hver grå dag, og får den blåeste mandag til å spragle igjen.
Fire småtroll Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Hahaha, mange gode minner til den sangen Minner meg om unge dager, nettopp flyttet hjemmefra, rødvin i glassene, en gjeng venninner som hopper rundt og gauler Son of a preacher man så vinduene dirrer og bokhyllene nesten velter. Var tider det
Gjest amandine Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Akkurat lagt ungene og fylt vinglasset, så jeg tør ikke synge høyt! Men ellers synger jeg egt både høyt og ofte;-)
Gjest sug lut Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Jeg har ingen unge i huset i øyeblikket, og prøver meg på karaoke for å riste løs hjernen mellom jobbing. Haha, det er vanskeligere enn å synge sammen med Dusty, gitt
Gjest sug lut Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 (endret) Glem det, ikke uten Jan Teigen! Men kunne ønske jeg hadde karakoeversjonen av denne: Den redder en hver grå dag, og får den blåeste mandag til å spragle igjen. Jesus gråter!!!!!!! HAHAHAHAHAHAAAA er det mulig!!!!! Endret 28. september 2012 av sug lut
Gjest amandine Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Å herregud. Det var nesten for sterkt pÅ en fredags kveld. Jeg har en hel familie Å sende denne til! Jeg dÅner!!
Mamma_til_2 Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 Får ikke lov til og synge jeg jenta på 5 sier "mamma hysj nå, det er ikke slik sangen er" og når mannen er hjemme så gidder jeg ikke, hmmm tro om man skulle kaste mann og barn ut og ta seg litt karaoke og en gulvvask?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå