Chelseafan Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Når dere ble gravid for første gang,følte dere at det var gutt eller jente da? og stemte det? Jeg har følt det er en liten gutt hele tiden, og jeg var sammens med ei venninne i går og ho sa at det mange ganger stemmer med magefølelsen =)
Gegs Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Første gang var jeg sikker på at det var ei jente, det stemte. Denne gangen var jeg sikker på at det var en gutt, det stemte jammen også!
glab80 Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Jeg har tenkt på gullet i magen som en jente helt fra hun ble satt inn som embryo (ICSI-barn). Og det stemte, i alle fall med det jordmor som tok ordinær UL kunne se :-)
Jentene mine og jeg:) Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Første gangen jeg var gravid var jeg sikker på at det var jente helt fra begynnelsen. Det stemte. Andre gangen var jeg ikke sikker, men trodde mest det var en gutt, men det var jente. Denne gangen har jeg heller ikke en helt klar følelse av hva det er, men trodde helst det var en gutt, men igjen viser det seg at det trolig er jente. Men de to siste gangene har jeg som sagt ikke vært sikker. Den gangen jeg var helt sikker, stemte det.
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2012 Morsomt at det stemte for dere da Jeg synes jo det er veldig koselig uansett hva det siden det er den første min,men tenker litt på at det sikkert er morro for stesønnen min med en lillebror,men for min del er det hyggelig uansett, Samboeren ønsker seg jente
FruBlom:-) Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Jeg har hatt en følelse i alle mine svangerskap og det har alltid stemt på meg... =)
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2012 Så morsomt da Venninna mi tok feil på første,men riktig på andre mann:)
Fomle84 Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Med første "tvang" jeg meg til å tenke at det var gutt, til tross for jentefølelse og jente var det, med andre var alt så likt bare verre så var skråsikker på ei jente til og det ble det. Nå er jeg gravid med nr.3 og svangerskapet har vært en blanding av de to andre så langt. Har skikkelig jente følelse. Har til og med fått smaken på navnet Tiril, som jeg egentlig ikke har vurdert før... Blir spennende å se i november en gang om det stemmer...
fabiana Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Forrige gang trodde jeg det var jente, og det stemte. Og denne ganga følte både meg og min samboer at det skulle bli gutt, og jammen stemte det og :-)
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2012 Morsomt det da at det stemmer for så mange synes jeg . Tiril er et Koselig navn:). Ja er jo snart i November nå . Heljan : Morsomt . Er flinke til og gjette riktig da . De fleste i familien,venner og kollegaer tror det også,men en kollega og pappan tror det er jente,så blir spennende
Fomle84 Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Sant d Ja liker navnet, hadde egentlig bestemt oss for et annet, men har liksom følelsen av at det er ei lita Tiril. Hehe.. Blir spennende å se om det blir ei jente til da. Kjekt blir det uansett.
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 28. september 2012 Ja blir jo det da:) Tiril er fint:). Ja er mange fine navn
Ingunn89 Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Er ikke så rart at magefølelsen ofte stemmer, siden sjangsen er omtrent 50/50..
Tina-30 Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Med første barnet mitt visste jeg med en gang at det var en gutt.Var så sikker at jeg aldri tvilte hehe,hadde til og med navnet klart.Det stemte:) Nå er jeg gravid igjen og aner ikke...helt sprøtt men har ingen følelse bare et ønske om at det er en gutt til:)
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 28. september 2012 Ja da bør det jo være en gutt her også da . Har følt det siden jeg fikk greie på jeg var gravid,men er utrolig stolt uansett . Hehe det er rart .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå