Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Siden dette tydelig er dagen for å lufte våre irritasjonsmomenter, starter jeg en skikkelig klagetråd Jeg kan starte, og listen kan bli lang: Det som provoserer meg er mennesker som skylder all sin elendighet på "myndighetene"! Enten man har valgt feil yrke, feil far til barna sine eller feil vinterdress, så er det alltid noen andre sin feil. Da gjerne innvandrerene eller Statsministeren Smålige mennesker som ikke unner andre mer enn man har selv. Mennesker som ikke er interessert i å høre hvordan andre har det, men som sitter og tripper for å få fortelle om hvor ille DE har det. Vestlandsværet som består av 90 % nedbør. Damer som skriver utallige innlegg hvor de klager på at mannen ikke HJELPER til hjemme, men som syns det er helt ok å bli behandlet som en guttunge som bor på gutterommet hjemme hos mor. Ta tak eller hold kjeft! Katteeiere som snakker om dyret som et ekstra barn og som ikke innser at ikke alle går i fistel over hver mus den bringer til hus. Jada, jeg ER sur i dag
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Folk her inne (og sikkert der ute også, har bare ikke møtt så dumme folk i virkeligheten enda), som tror at - alle overvektige er sånn, fordi sånn, og alt de trenger å gjøre er sånn - alle alenemødre er sånn - alle med god råd er sånn, alle med dårlig råd er sånn - fostermoren til Rainer er sånn, faren hans er sånn - innvandrere er sånn - uføretrygdede er sånn osv osv osv osv.. Folk er jo fullstendig fargeblinde, ser ingen nyanser, evner ikke se saker fra flere sider.
Gunner Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Mennesker. Det virker som at de fleste tror de er verdens navle og tar aldri hensyn til andre enn seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 De som ved en hver anledning skal fortelle deg hvor flinke de var som ikke tok svineinfluensa vaksinen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Smålighet Stereotypisering NRK-lisensen Det jeg kommer på i farta
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Alle som tror de er bedre enn andre og dømmer de som gjør noe annerledes enn dem selv.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Smålige mennesker provoserer meg!!! Såkalte venninner som ikke kan være glade på hverandres vegne, men som heller går inn for å prøve å spolere for hverandre!! Mennesker som mener det er sååå lett å gå ned i i vekt, for det var jo det for dem!!! (Newsflash: Alle er ikke like!!!) Mennesker som mener syke mennesker er late!!! Phew, dette får holde enn så lenge
@riel Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Folk som kjører 10 km under fartsgrensa.....
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Jeg blir provosert over folk som: -ikke står i kø -ikke bruker blinklys - kjører altfor fort på små veier hvor det leker barn
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 - de som mener homifile og lesbiske ikke har "ordentlige" forhold og at de ikke bør få gifte seg. - mannfolk som mener vi fortsatt burde stå på pinne og holde oss ved kjøkkenbenken. - kvinnegruppa Ottar, som jeg mener nå har kommet dithen at de driver hets istedet for fremming av likestilling.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Egoistiske folk som ikke unner andre lykke Folk som syter opp og ned i mente på facebook for å høste sympati (typisk: "håper denne dagen snart er over.. "For så å høste mange sympatisvar som lurer på hva som er galt.. Så sitter de der i timesvis mens kommentarene bare hoper seg opp.. For så å skrive "orker ikke prate om det" eller "vil ikke legge det ut her på face " ) Folk som ser ned på andre pga ting som overvekt, utseende, Økonomi osv.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 (endret) Jeg blir provosert over folk som: -ikke står i kø -ikke bruker blinklys - kjører altfor fort på små veier hvor det leker barn Signerer! Spesielt de som springer fremst i køen når det åpner seg ei ny kasse.. Mens de egentlig sto langt bak.. Endret 28. september 2012 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
kosemamma<3 Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Når folk som står bak meg i køen, f.eks på butikken kommer så nært at jeg kjenner pusten deres i nakken min. Og når jeg går et skritt fram, så kommer vedkommende etter! Baaaahh.. >_<
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Folk som blir provosert av mine valg for meg og mine... Ja, vi velger å sende barna på privatskole -det gjør ikke at jeg dømmer dere fordi dere ikke velger det. Ja, vi er opptatt av kosthold og velger å være vegetarianere pga. dyrene -det gjør ikke at jeg dømmer dere som ikke gjør det. -osv..... Folk som tror at vi mener vi er bedre enn dem fordi vi ikke følger "mainstreamen" og velger annerledes. Folk er forskjellige. At folk ikke bruker blinklys i rundkjøringer ser jeg rødt av! Lager masse unødvendig kø!
Miamimom Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 (endret) Man tror ikke man er bedre en andre selv om man har en annen mening. Dette ser ut til å være særdeles vanskelig å forstå. Endret 28. september 2012 av Miamimom
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 - Folk som sniker i kø, butikkkø, kø på laben hos legen, bilkø osv - Sure mennesker, det må gå an å ta seg sammen! man trenger ikke bite hodet av folk. urettferdighet- folk som kaster beskyldninger mot feil person, "myndigheter" et spesielt parti osv - at bønder får fengselstraff for å beskytte dyrene sine!! Dette provoserer meg sterkt!! - at etater som politiet og helsevesnet ikke har en god nok bemanning.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #17 Skrevet 28. september 2012 At vi ikke klarer å bygge nye veier i norge. Mange plasser kjørers det på veier som ble bygget i krigen. Vi må prøve å få inn tysker som har vist at de bygger bedre veier for mindre penger.
Mamma til tre gullunger Skrevet 28. september 2012 #18 Skrevet 28. september 2012 Jeg prøver å ikke la meg irritere, men folk som er treige i trafikken - det blir jeg irritert over, samt uforsvarlig kjøring som kan sette andre i fare.
holahopp Skrevet 28. september 2012 #19 Skrevet 28. september 2012 Mye av det som står over. Men de som alltid svarer vi har aldri hatt det så bra som nå hvis man kritiserer eller diskuterer kostnadsnivå osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå