Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Jeg og mannen har ganske godt sexliv. Eneste problemet er at jeg aldri har kommet, noe jeg heller ikke har gjort med menn jeg hadde før jeg traff min mann. Jeg vet godt hva som skal til for at jeg skal komme og har null problem med å få orgasme på egen hånd. Har også sagt til mannen at jeg gjerne ønsker at han hjelper meg til å oppnå orgasme under sex, slik at sexlivet blir enda bedre. Pluss at jeg sa hva jeg liker og hva som skal til for at det skjer. Problemet er at han ikke gjør det jeg liker likevel. Og siden jeg ikke faker, så må han jo se at jeg aldri kommer, men det har aldri blitt kommentert. Jeg får ham "i havn" hver gang vi har sex, uansett hvor sliten jeg er, fordi for meg er halve fornøyelsen med sex det å glede sin partner. Hvordan ta det opp uten at det blir flaut, kleint og han blir irritert?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 hva med å si "åhhhhhh, kan du gjøre sånn eller sånn" under akten? styr hånden hans eller hva det er du vil han skal gjøre;) kan ikke bli flaut da. tipper det blir mer kleint å snakke om det på forhånd. ta det spontant når dere er i gang.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 hva med å si "åhhhhhh, kan du gjøre sånn eller sånn" under akten? styr hånden hans eller hva det er du vil han skal gjøre;) kan ikke bli flaut da. tipper det blir mer kleint å snakke om det på forhånd. ta det spontant når dere er i gang. Han flytter hånden hvis jeg gjør det, har prøvd Synes også det er dritflaut å snakke om sex generelt, føler meg ikke komfortabel med det, men synes det er litt trist at jeg alltid må klare meg på egenhånd. HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Hva med å onanere foran han, slik at han kan se på mens du gjør det? Det kan jo være ganske frekt? Husker jeg og en gammel flamme "konkurrerte" om hvem som kom først når vi tok på oss selv (jeg tenner på å se gutter runke..), så jeg kom først..hihi!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Jeg hadde nok ikke orket å ha sex med han etter en stund om det kun skulle vært enveiskjørt.
gale damen Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Du må da bli lei av egoismen etter hvert? Hvor er logikken i at du sørger for at han kommer, men han bryr seg overhodet ikke om at du aldri gjør det? Jeg ville nok heller stilt spørsmålet om hvorfor det er så totalt uviktig for ham å være en noenlunde dugelig elsker, samt hvorfor du finner deg i det. Sex er ikke alt, men det er jammen meg viktig.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Hva med å onanere foran han, slik at han kan se på mens du gjør det? Det kan jo være ganske frekt? Husker jeg og en gammel flamme "konkurrerte" om hvem som kom først når vi tok på oss selv (jeg tenner på å se gutter runke..), så jeg kom først..hihi!! Han synes onani hører alenestunder til, og ikke er noe man gjør foran sin partner, dessverre HI
Annikenb Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Halve gleden er å se sin partner komme!! Gubben min er værtfall veldig nøye på det! Vi er ikke ferdig før vi begge har kommet:P det eneste du burde gjøre er å bite tenna sammen å si det direkte. Om du har nevnt det før, å han fortsatt ikke gjør noe med det så er det ekstremt ego. Jeg hadde nok ikke gitt han noe orgasme før han hadde gitt meg en! Enkelt og greit:P
Iiiiik Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Bryr han seg om deg sånn ellers? Er han opptatt av at du skal være fornøyd, glad og lykkelig? Dette er en ganske egoistisk atferd og jeg ville mistet lysten på både sex og mannen. Prøv å ta det opp med ham én gang til, se om han kan være opptatt av deg og din nytelse også i senga. Hvis han fortsatt ikke klarer å ta hensyn til deg, må du nesten ta stilling til om alt annet han gir deg er nok til at du kan leve med at han er en egoist når det gjelder sex.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Mulig dette er et dumt spørsmål, men har han vokst opp med strenge/"gammeldagse" foreldre, eller mer konservative troende? Fikk bare en assosiasjon siden han mener at onani gjør man på egen hånd, og at han heller ikke vil stimulere deg, men nesten ser på det som onani også. Enkelte får som barn høre ganske strengt slik at det gjerne blir skamfullt, at de ikke må onanere eller "ta på seg selv". Vet en del menn som har opplevd dette som småbarn selv og dermed blitt en del hemmet av det som voksne i sitt sexliv. Men kan hende jeg er helt på villspor.... Det kan jo også hende at han rett og slett vet for lite om kvinnekroppen. De aller fleste kvinner trenger stimulering av klitoris for å få orgasme. Uansett hvor stolte mennene er av utstyret sitt så er det sjeldent det alene er nok for en kvinne Ikke fordi mannen ikke er bra nok, men rett og slett fordi det for de fleste kvinner ikke "trykker på den rette knappen". Kanskje du kan søke litt på nettet og skaffe litt saklig informasjon som du kan vise ham? Hvis han likevel ikke er med på å få deg til å komme så hadde nok jeg også gått i sexnekt.... eller dvs, hadde ikke holdt på til han kom. Tror han blir rimelig frustrert da, og kanskje han da forstår hvordan du har det hver gang...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Hva med å kjøpe en liten klitorisvibrator og bruke den under akten, da vil du ihvertfall komme om han synes det er for "slitsomt" å stimulere deg med hånd eller munn...
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 For en ego! Ikke finn deg i det.. Hvorfor skal du alltid stille opp, uten at han gjør noe tilbake? Synes han virkelig det er ok at du ikke har kommet én eneste gang? På tide med en alvorsprat. Det der går ikke an..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Enig med nr 12. Kan være et greit hjelpemiddel:) Forøvrig hadde jeg samme problem med min mann de to-tre første årene. Greia er den at jeg lager ganske mye lyd - selv om jeg ikke kommer. Og poroskada som han var, trodde vel han at jeg fikk orgasme en 13-14 ganger under akten... Hehe. Anyways. Det måtte en skikkelig prat til. Han måtte få høre det i klartekst - jeg gikk ikke rundt grøten. "Det går ikke for meg når vi har sex. Jeg trenger tid og masse massasje på klitoris. Jeg orker ikke ha sex med deg dersom du ikke vil bruke mer tid på forspill." Og etter det har sexlivet vårt vært bra:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Enig med nr 12. Kan være et greit hjelpemiddel:) Forøvrig hadde jeg samme problem med min mann de to-tre første årene. Greia er den at jeg lager ganske mye lyd - selv om jeg ikke kommer. Og poroskada som han var, trodde vel han at jeg fikk orgasme en 13-14 ganger under akten... Hehe. Anyways. Det måtte en skikkelig prat til. Han måtte få høre det i klartekst - jeg gikk ikke rundt grøten. "Det går ikke for meg når vi har sex. Jeg trenger tid og masse massasje på klitoris. Jeg orker ikke ha sex med deg dersom du ikke vil bruke mer tid på forspill." Og etter det har sexlivet vårt vært bra:) Har også sagt direkte til ham at det ikke går for meg og har aldr laget mye lyd siden vi har det ganske lytt i huset. Så han vet at jeg ikke kommer og hva som skal til for at jeg skal komme. HI
kjærestenogmæ Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 Da slutter du å ha sex med han da, når du klarer deg like bra på egenhånd Så får han heller gruble på hvorfor når han ikke får noe.. Trenger ingen freerider når du klarer deg bedre på egenhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå