Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Har så vondt, jeg er ikke gravid. De er ømme og vonde. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Siden du er under 14 år så trenger du ikke å bekymre deg for graviditet. Det er vanlig at pupper ( som normale folk kaller det for) er ømme når de vokser i puberteten.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Siden du er under 14 år så trenger du ikke å bekymre deg for graviditet. Det er vanlig at pupper ( som normale folk kaller det for) er ømme når de vokser i puberteten. ?? Er 29!!
3 nøtter til Askepott Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Siden du er under 14 år så trenger du ikke å bekymre deg for graviditet. Det er vanlig at pupper ( som normale folk kaller det for) er ømme når de vokser i puberteten. ?? Er 29!! Du skriver titsa derfor må du være 14. Hva faen er det for ett ord? Hvorfor ikke puppene eller brystene
Marjoriee Dawes Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Siden du er under 14 år så trenger du ikke å bekymre deg for graviditet. Det er vanlig at pupper ( som normale folk kaller det for) er ømme når de vokser i puberteten. Eehehe, du stjal tankene mine.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Siden du er under 14 år så trenger du ikke å bekymre deg for graviditet. Det er vanlig at pupper ( som normale folk kaller det for) er ømme når de vokser i puberteten. ?? Er 29!! Du skriver titsa derfor må du være 14. Hva faen er det for ett ord? Hvorfor ikke puppene eller brystene Heh, man må ikke være 14 når man er 29. Jeg skrev titsa fordi det er det jeg sier til daglig.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Siden du er under 14 år så trenger du ikke å bekymre deg for graviditet. Det er vanlig at pupper ( som normale folk kaller det for) er ømme når de vokser i puberteten. ?? Er 29!! Du skriver titsa derfor må du være 14. Hva faen er det for ett ord? Hvorfor ikke puppene eller brystene Heh, man må ikke være 14 når man er 29. Jeg skrev titsa fordi det er det jeg sier til daglig. Vel, ingen i min omgangskrets sier titsa. På lik linje med omg, lissom, lol, ass, serr og lignende ikke-ord.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Sier du virkelig titsa? Har aldri hørt noen bruke det ordet noen gang jeg, ikke ungdomsvennene til sønnen min engang bruker det ordet, og ihvertfall ikke voksne mennesker... Men har du veldig vondt går du selvfølgelig til lege, om begge er vonde vil jeg tippe på hormonforandringer som årsak.
Tresøtesmå141517 Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Hei Jeg får vondt i puppene ca 5 dager før mensen, noen mnd er verre enn andre. Forrige mnd var det så gale at jeg skrek nesten bare samboeren så på dem Hos meg er dette normalt - så det trenger ikke være noe gale med deg
Gjest yrild Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Må innrømme at jeg kjenner noen sabla kule, morsomme, voksne, intellektuelle og inteligente mennesker som sier titsa :-) Men det er jo litt på skøy da... en egen sjargong (hvordan man nå skriver det) :-) Hmmm hvorfor du har vondt i puppene vet ikke jeg, men det høres jo ut som hormonomstilling? Har du ammet da? Tar jo en stund før kroppen omstiller seg helt... Hvis det ikke går over ville jeg nok sjekket det opp. Du har ingen kuler?
3 nøtter til Askepott Skrevet 29. september 2012 #11 Skrevet 29. september 2012 Siden du er under 14 år så trenger du ikke å bekymre deg for graviditet. Det er vanlig at pupper ( som normale folk kaller det for) er ømme når de vokser i puberteten. ?? Er 29!! Du skriver titsa derfor må du være 14. Hva faen er det for ett ord? Hvorfor ikke puppene eller brystene Heh, man må ikke være 14 når man er 29. Jeg skrev titsa fordi det er det jeg sier til daglig. Javel. 14 år i hodet. 29 på passet.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg sier Boobsa jeg, syns det er ett skikkelig kult ord assa
Marjoriee Dawes Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Du har ikke vondt i titsa fordi du har kidz i magan da? Djiizess så mange tette svar du har fått her. Omg..... *grøsser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå