Gå til innhold

Vinterdresstips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 2 år og 3 måneder. Hun er ganske lang i ryggen, noe som gjør det litt vanskelig å finne vinterdress til henne. Jeg har prøvd Reflex sin dress, men den var fortsatt alt for stor på armene og beina når vi måtte bytte pga rygglengden hennes. Hun har også prøvd Reima, den er den beste vi har hatt nå med tanke på størrelse, men jeg er ikke helt fornøyd.. Er det noen som har tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sjekket ut "billigdressene"?? Jeg synes både leketøy, friends og b&g virker lengre i ryggpartiet enn enkelte andre dresser. Kanskje Name It også?

Skrevet

har ikke prøvd dem ut, men har hørt at Friends dressene er helt ordinære i størrelsen på linje med Reflex. Kanskje jeg må ut og teste på lørdag. Hun er ikke så villig til å prøve og nå som jeg er høygravid så er ikke jeg så veldig klar for å svinse rundt! :)

Skrevet

kanskje du kan måle henne fra nakken til under rumpa, amer og ben, så kan du ta handleturen alene?

Synes friendsdressen så så lang ut med skikkelig korte ben. Men da har jeg kanskje tatt feil.

Skrevet

Det er noe i det at hjernen krymper i tredje trimester.... :) Var ikke dumt det tipset der! :)

Skrevet

Troll, Troll, Troll :)

Har en langrygget 2-åring gutt som denne passer perfekt på. Er 87 cm og bruker str. 86 som likevel er romslig.

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Lego deessene er lang i ryggen, og supervarme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...