Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Går bare rundt å venter jeg, som en nyforelska fjortis. Har en liten flørt på gang, og han sendte meg melding på mandag og spurte om jeg ville treffe han. Okey, da svarte ikke jeg da, fikk litt panikk, heelt nysingel (første gang på ti år) og ikke helt vant med dette her Men, jeg har tenkt på han hele uka og ha hatt sommerfugler i magen og tenkte at jeg må jo bare ta kontakt! Sendte melding i 22-tia i går kveld, og ikke fått noe svar enda :S Venter og venter. Skal sies at han har virket veldig interessert, jeg har vært tilbakeholden.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 hadde heller ikke gidda å svare deg hvis jeg sendte mld på mandag og du finner det for godt å svare på den først i går!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 hadde heller ikke gidda å svare deg hvis jeg sendte mld på mandag og du finner det for godt å svare på den først i går!! Signerer. Det svadaet man hører om at jentene må "spille kostbar" er bare tull. Hadde jeg vært mann så hadde jeg ikke giddet å bruke tid på noen som ikke verdsetter min tid og ikke er så veldig ivrige på å treffe meg. Tror nok toget har gått der, så vet du til neste gang at om du er interessert så må du vise det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Du er definitivt ute av gamet etter ti år ja
*SommerFrisk* Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 kanskje ikke det lureste du gjorde å vente så lenge med å svare han stakkars. Men, send han en melding til og forklar han at dette er så nytt for deg og at du ble litt skremt, men at du har tenkt på han hele uken, og beklager for at du ikke tok kontakt før i går. Bare si det som det er, det er oftest det beste:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Går bare rundt å venter jeg, som en nyforelska fjortis. Har en liten flørt på gang, og han sendte meg melding på mandag og spurte om jeg ville treffe han. Okey, da svarte ikke jeg da, fikk litt panikk, heelt nysingel (første gang på ti år) og ikke helt vant med dette her Men, jeg har tenkt på han hele uka og ha hatt sommerfugler i magen og tenkte at jeg må jo bare ta kontakt! Sendte melding i 22-tia i går kveld, og ikke fått noe svar enda :S Venter og venter. Skal sies at han har virket veldig interessert, jeg har vært tilbakeholden. Hvordan gikk jobbintervjuet da?
Hybelkanina Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Skjønner ham utmerket godt. Han ville jo fremstå som temmelig desperat hvis han kastet seg over telefonen og svarte med en gang du finner det for godt å svare etter tre dager! Antagelig oppfatter han deg som ganske uinteressert, så i verste fall svarer han ikke i det hele tatt nå.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Går bare rundt å venter jeg, som en nyforelska fjortis. Har en liten flørt på gang, og han sendte meg melding på mandag og spurte om jeg ville treffe han. Okey, da svarte ikke jeg da, fikk litt panikk, heelt nysingel (første gang på ti år) og ikke helt vant med dette her Men, jeg har tenkt på han hele uka og ha hatt sommerfugler i magen og tenkte at jeg må jo bare ta kontakt! Sendte melding i 22-tia i går kveld, og ikke fått noe svar enda :S Venter og venter. Skal sies at han har virket veldig interessert, jeg har vært tilbakeholden. Hvordan gikk jobbintervjuet da? Hæ? Jobbintervjuet?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Ja, dere har rett, det var dumt å ikke svare! Det var heller ikke for å spille kostbar om dere tror det. Jeg bare...fikk litt panikk, og var ikke helt klar for å møte han på mandag.. Hva burde jeg gjøre nå da?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Går bare rundt å venter jeg, som en nyforelska fjortis. Har en liten flørt på gang, og han sendte meg melding på mandag og spurte om jeg ville treffe han. Okey, da svarte ikke jeg da, fikk litt panikk, heelt nysingel (første gang på ti år) og ikke helt vant med dette her Men, jeg har tenkt på han hele uka og ha hatt sommerfugler i magen og tenkte at jeg må jo bare ta kontakt! Sendte melding i 22-tia i går kveld, og ikke fått noe svar enda :S Venter og venter. Skal sies at han har virket veldig interessert, jeg har vært tilbakeholden. Hvordan gikk jobbintervjuet da? Hæ? Jobbintervjuet? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143975522-driiitspent-pa-helga/
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Går bare rundt å venter jeg, som en nyforelska fjortis. Har en liten flørt på gang, og han sendte meg melding på mandag og spurte om jeg ville treffe han. Okey, da svarte ikke jeg da, fikk litt panikk, heelt nysingel (første gang på ti år) og ikke helt vant med dette her Men, jeg har tenkt på han hele uka og ha hatt sommerfugler i magen og tenkte at jeg må jo bare ta kontakt! Sendte melding i 22-tia i går kveld, og ikke fått noe svar enda :S Venter og venter. Skal sies at han har virket veldig interessert, jeg har vært tilbakeholden. Hvordan gikk jobbintervjuet da? Hæ? Jobbintervjuet? http://www.klikk.no/...spent-pa-helga/ Ikke meg HI
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Ja, dere har rett, det var dumt å ikke svare! Det var heller ikke for å spille kostbar om dere tror det. Jeg bare...fikk litt panikk, og var ikke helt klar for å møte han på mandag.. Hva burde jeg gjøre nå da? Nei, men det oppfattes som kostbar og uinteressert. Og ikke alle gutter liker å løpe etter jenter. Tror du må la ham fare hvis du ikke svarer, og prøve å finne en ny en, og ta lærdom av erfaringen. Hvis du forklarer i det vide og brede om hvorfor du reagerte slik, så vil du fremstå som rar.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Ja, dere har rett, det var dumt å ikke svare! Det var heller ikke for å spille kostbar om dere tror det. Jeg bare...fikk litt panikk, og var ikke helt klar for å møte han på mandag.. Hva burde jeg gjøre nå da? Nei, men det oppfattes som kostbar og uinteressert. Og ikke alle gutter liker å løpe etter jenter. Tror du må la ham fare hvis du ikke svarer, og prøve å finne en ny en, og ta lærdom av erfaringen. Hvis du forklarer i det vide og brede om hvorfor du reagerte slik, så vil du fremstå som rar. Jeg vet at det oppfattes som uinteressert at jeg ikke svarte på mandag.. Angrer på at jeg ikke gjorde det! Men har ikke helt lyst til å gi opp fordi han ikke har svart på den meldingen, må ihvertfall prøve å ta kontakt èn gang til? Nei, jeg vet ikke. Har ikke datet eller flørtet med noen (andre enn min snart eksmann) siden jeg var tenåring, vet ikke hvordan jeg gjør dette
Gjest ronja røverdatter Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Du brukte tre dager på å svare, så da bør du vel gi ham tre dager også før du sender en ny melding. I allefall mer enn 12 timer. Hadde jeg fått svar på en melding tre dager etter den var sent, er det ikke sikkert jeg hadde ventet tre dager, men jeg hadde garantert ikke svart med en gang.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Du brukte tre dager på å svare, så da bør du vel gi ham tre dager også før du sender en ny melding. I allefall mer enn 12 timer. Hadde jeg fått svar på en melding tre dager etter den var sent, er det ikke sikkert jeg hadde ventet tre dager, men jeg hadde garantert ikke svart med en gang. Okey, jeg venter ett par dager, håper han sender melding i løpet av helgen hvertfall da. Hvis ikke jeg hører noe, så sender jeg han kanskje en melding til i løpet av helgen.. Får jeg ikke noe svar da, så er han vel ikke interessert. Han presenterte meg faktisk som dama si i helgen som var, det synes jeg var litt rart men....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 Huff, har skrudd av lyden på mobilen og sikkert sjekka den hundre ganger i dag Må le av meg selv, føler meg så teit! I morgen er jeg invitert til en venninne som bor rett ved han, og jeg har så lyst til å sende en melding, så vi kanskje kan møtes... Vil ikke mase da, så jeg vet ikke.. Han har virka så interessert, vil bare ha svaaar, hehe. Føler meg ikke som en 30-åring akkurat nå!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #17 Skrevet 28. september 2012 Går bare rundt å venter jeg, som en nyforelska fjortis. Har en liten flørt på gang, og han sendte meg melding på mandag og spurte om jeg ville treffe han. Okey, da svarte ikke jeg da, fikk litt panikk, heelt nysingel (første gang på ti år) og ikke helt vant med dette her Men, jeg har tenkt på han hele uka og ha hatt sommerfugler i magen og tenkte at jeg må jo bare ta kontakt! Sendte melding i 22-tia i går kveld, og ikke fått noe svar enda :S Venter og venter. Skal sies at han har virket veldig interessert, jeg har vært tilbakeholden. Hvordan gikk jobbintervjuet da? Hæ? Jobbintervjuet? http://www.klikk.no/...spent-pa-helga/ Hey, det der var MEG ( ikke HI) og.. Jobbintervuet gikk fint det Date i morgen fortsatt da, heldigvis svarer min fyr da! Til deg HI: Lykke til Må si meg litt enig, synes konseptet å spille hard to get er rimelig teit faktisk, men du kan jo sende han en mld der du unnskylder deg med at du ikke har svart han før i går og spørre om han er intr. i å treffes.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #18 Skrevet 2. oktober 2012 Sendte en melding til på lørdag, hadde håpet på at vi kunne treffes da, men fikk ikke noe svar da heller, så da driter jeg i hele fyren. Æsj altså, han er jo så fin og virket så interessert.. Jaja, det er vel flere fisker! HI
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. oktober 2012 #19 Skrevet 2. oktober 2012 Sendte en melding til på lørdag, hadde håpet på at vi kunne treffes da, men fikk ikke noe svar da heller, så da driter jeg i hele fyren. Æsj altså, han er jo så fin og virket så interessert.. Jaja, det er vel flere fisker! HI Synd at det ikke ble noe. Men hev hodet høyt og ta det som en lÆring om at hvis du virkelig ER interessert, så ikke spill eller virk kostbar. Lykke til med videre leting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå