Gå til innhold

Familien til mannen min er så sure på oss:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert i bryllup neste sommer midt i i ferien vår og etter to ferier hvor vi ikke har reist på tur, reiser vi neste år endelig :) bryllupet er en fetter av mannen og damen. Har ikke særlig kontakt m fetteren sin, og damen har vi aldri hilst på kun sett.

Så jeg ser ikke d helt gale i at vi velger å takke nei.

Gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi er invitert i bryllup neste sommer midt i i ferien vår og etter to ferier hvor vi ikke har reist på tur, reiser vi neste år endelig :) bryllupet er en fetter av mannen og damen. Har ikke særlig kontakt m fetteren sin, og damen har vi aldri hilst på kun sett. Så jeg ser ikke d helt gale i at vi velger å takke nei. Gjør dere?

Jeg hadde galant takket nei. Jeg har nå takket nei til kusiner som jeg faktisk har bittelitt kontakt med.

Passer det ikke, så passer det ikke, man kan ikke alltid være med på alt man blir innvitert til.

Skrevet

Nei det kan vel ikke være så galt så lenge de ikke er så close. Men samtidig tenker jeg at dette er et år til, så jeg ville prøvd å få til begge deler, dere har jo god tid til å planlegge.

Skrevet

Jeg hadde også takket nei, dere skal slett ikke ha dårlig samvittighet for det. Hadde vært noe anna viss det hadde vært noen dere er veldig nærme, som f.eks. Søsken eller bestevenner...

Skrevet

De har da ingen grunn til å bli sure på dere...

Skrevet

Det er andre helgen i ferien vår, har kun tre uker da. Og det er nesten 6 t å kjøre med bil om det klaffer m ferjer og alt.

Skrevet

Hadde takket nei med god samvittighet. Bryllup er koselig bare for de aller nærmeste som kjenner brudeparet godt, for resten av folket er det egentlig gørrkjedelig med de lange middagene, talene osv ;)

Reis på familieferie dere!

Skrevet

Hvis dere endelig får dratt på ferie, og dere i tillegg ikke har noe særlig kontakt så ser jeg ikke hvorfor det skulle være så galt at dere ikke kommer i bryllupet.

Man MÅ ikke komme i alt man blir invitert til.

Skrevet

Hadde ikke brydd meg om det der! Dere får rett og slett bare takke pent for invitasjonen og si at det var veldig hyggelig å bli invitert, men at dere alt har planlagt ferien deres og at bryllupet skal stå midt i deres ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...