Tunfisken Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Er det mange som ordner til babyrommet før bebisen er født? Vi skal gjøre om gjesterommet til babyrom, men har en nevø som elsker å være hos oss og har bare ett gjesterom. Vi har vurdert å vente med å gjøre om rommet så lenge som mulig, eller lage til rommet men la gjestesengen stå til småtten skal bruke rommet. Lurer litt på hvor lenge dere andre har hatt bebisene på soverommene deres før de sov fast på sitt eget rom? Da jeg fikk min første hadde vi bare ett rom lenge så det var liksom ikke noe spørsmål Planlegger å amme som sist så regner med det blir til å ha h*n på vårt rom en stund....
Fru Blåbær Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Vi gjorde ikke klart babyrommet før vi flyttet babyen over, etter ca ti måneder.
kosemamma<3 Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Vi gjorde det klart når gutten vår flytta inn på eget rom Da var han ca 6-7 mnd gammel.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 gutten skal ha sitt eget rom fra vi flytter inn i nytt hus som er snart. jeg er den sinnsyke som opplevde å ikke få sove i det hele tatt med en liten krabat inne på rommet, så han skal sove vegg i vegg med oss. Storesøster gjorde det samme når hun ble født og alle sov mye bedre! storesøster har vært et prakt eksemplar når det kommer til å legge seg om kvelden så jeg håper det gjelder lille bror også.....
Ingunn89 Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Vi er i gang med babyrommet. Er halvveis. Er vel mest fordi jeg synes det er veldig gøy og koselig foreløpig er det mest oppbevaringsron..
Vårbarnet med to små Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Jeg vil gjerne ha rommet nesten ferdig. Ikke fordi babyen skal sove der fra første stund, men fordi jeg syns oppussing er koselig og nå har rommet kun vært brukt til oppbevaring de siste årene. Koselig at babyen har et rom selv om den ikke "bor" der ennå :-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Rommet er ferdig, og baby skal få eget rom fra dag 1. Sammen med mammaen sin i starten, da:-) Så satser jeg på å trekke meg sakte men sikkert inn på vårt rom igjen etter hvert.... Iallefall fra leggetid og frem til første pupp. Vi sov nemlig ekstremt dårlig med baby på vårt rom sist, så denne gangen skal iallefall pappa få sove litt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå