Gå til innhold

Baby har begynt å "rote" ved flasken? Grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun suger ett par sug for så å vri hodet til siden... Så er hun helt desperat etter å få tak i flasken igjen, suger i full iver ett par sug før hun snur seg igjen!! Det går 4/5 timer mellom hver mating så hun er nok sulten liksom... skjønner ingenting jeg:) Noen som vet hvorfor hun oppfører seg sånn?

Hun er 3 mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var vesla og, her fikk ho både flaske og pupp og var like "gæærn" på begge to.. :P Vi kutta ut flaske et par dager og da ga det seg hos ho, men er ikke så lett å gjøre det hvis man "fullflasker".

Ta deg god tid med matingen og sitt et sted uten forstyrrelser for barnet, kanskje det hjelper.

Skrevet

Sånn begynte min baby også, hun ble plutselig mer våken og hadde ikke tid til å suge på flaska lenger. Tid og tålmodighet.. Er eneste råd jeg kan gi deg.

Skrevet

Vi måtte bytte til tut med større hull da jenta vår begynte sånn. Hun fikk visst ikke melka fort nok så det ble kjedelig og suge.

Da vi byttet så forsvant problemet :)

Skrevet

Jeg byttet fra 1 til 2 for litt siden, kansje jeg må prøve enda et hakk opp da;)

Skrevet

jeg ville hvertfall prøvd det. Vi byttet til 3 rundt den tiden, og så til 4 et par mnd senere (vi brukte Avent forresten men tror tutene er noenlunde like da det kommer til dette)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...