Gå til innhold

Reflex eller Reima vinterdress?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser flertallet i bhg hvor jeg leverer har reflex. 1-3års avdeling. Hadde reima dress i fjor og veldig fornøyd og kan kanskje bruke den samme. Er str 80 men de er jo så store i str. Han blir 2i november.

 

Men lurte på å prøve reflex om vi må ha ny. Så lurte på ka dere tenker om disse dressene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

reflex er kjempe bra dresser. :) hvis du tenker pris så er de mer en god nok. har du mye penger og ønsker å kjøpe dyrt bare fordi det er dyrt så gå for reima. men reflex er kjempe gode. vi er veldig fornøyd med de dressene og de har holdt godt å gått i arv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Reima er helt klart mye bedre, Reflex er billigere.

 

Jeg foretrekker PoP og Molo.

 

Anonym poster: bf32698e089043fbd528ba11d9bf7eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima. Reflexdressene har jeg litt erfaring med, og det som er hovedproblemet er at barna har blitt klamme og fuktige på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte reflex til lillebror et år i bhg og de var kjempefornøyd med dressen. Han var vel 3 år. Grunnen til at jeg kjøpte reflex!? De hadde 3 ulike priser på reima tec og jeg spurte i kassen om hjelp. Hun sa at om jeg ikke skulle kjøpe reima tec +, kunne jeg likegodt gå for reflex for de var veldig gode. Har blitt anbefalt reflex sin til storesøster også flere ganger når jeg vil ha 2-delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også anbefalt Reflex av ansatte i bhg. God passform visstnok. Tenkte kjøpe Reima selv, ble anbefalt Reflex - så nå tror jeg rett og slett jeg skal gå for den vi har brukt før og vært veldig fornøyd med: Coop sin :D. Best i test dette året. Bare tullete av meg å skulle kjøpe en annen når vi har vært fornøyd med coop sin og den tåler å gå i arv også. (Bare litt kjedelig i fargen i år, men ærlig talt - er ikke det viktigste for meg.)

 

Anonym poster: 285605eb983ed6af5240597d81c05c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reflex suger!

De er stive, vanskelige for barna å kle på selv, de er korte i ryggen og trange i armene og halsen. De puster ikke, og barna blir klamme på innsiden.

 

Reima er gode og myke, har doble glidelåser som gjør den enklere å kle på, de er varme og puster.

 

Likevel har jeg faktisk vært mest fornøyd med ticket to heaven, men de er vel omtrent like dyre som reima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...