Gjest Ziva Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Ettersom søvn er utelukket så må tiden fordrives. Da kan man like gjerne trimme hjernen. Nick er Skytterenka (ironisk nok).
☆☆☆ Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Ja, eg! (inviterte deg til og med på bokmål, så du får heimebanefordel ).
Iiiiik Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Jeg anbefaler ruzzle i stedet, går mye fortere og selve spillet er morsommere.
Frenzia Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Hopper inn fra steinalderen for å innrømme at jeg ikke skjønte hva WF var med en gang. Nei, takke seg til Scrable. Hilsen gamle-Olga
Gjest Ziva Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Jeg anbefaler ruzzle i stedet, går mye fortere og selve spillet er morsommere. Prøvde nå men snakk om å få bank Samme nick om du vil vinne noen omganger
☆☆☆ Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Til gjengjeld knusar du meg i WF. Eg unnskuldar meg med dårlig konsentrasjon grunna furtebebien på golvet
Iiiiik Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Det er noen dødsgode der ute, jeg velger å tro de har kjedelige liv og for mye tid til å spille. Kan jo ikke være jeg som er dårlig liksom? Inviterer deg nå.
bIomstre Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Hopper inn fra steinalderen for å innrømme at jeg ikke skjønte hva WF var med en gang. Nei, takke seg til Scrable. Hilsen gamle-Olga Jeg kan være med i gamle-olga-gjengen... Trodde først det var en kreativ måte å skrive hatliste på (wtf liksåm...). Så trodde jeg "nick er skytterenka" var oppgaven vi skulle løse.... Nei, komme seg i dusjen og komme i gang med dagen. Luten er jo flere mil foran meg i dag ser jeg.
Gjest sug lut Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 God dusj er halve morgenen, Blomstre. Bortsett fra at du har planer om å svette som en gris av sinne, frustrasjon og femti km gange fra butikk til butikk og avkledning og påkledning og avkledning og påkledning... også kjent som badedraktshopping. Så egentlig kunne du likegodt droppe å dusje og se om det stemmer som man sier på anonym at kroppen egentlig er selvrensende. Jeg er ikke bare flere mil foran - jeg er først og fremst fem dokumenter foran, og håper å holde koken til krampa tar meg rundt Beat for beat.
Iiiiik Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Det er noen dødsgode der ute, jeg velger å tro de har kjedelige liv og for mye tid til å spille. Kan jo ikke være jeg som er dårlig liksom? Inviterer deg nå. Jaja, litt kjedelig liv hos meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå