Gå til innhold

En omgang WF, anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom søvn er utelukket så må tiden fordrives. Da kan man like gjerne trimme hjernen. Nick er Skytterenka (ironisk nok).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eg! (inviterte deg til og med på bokmål, så du får heimebanefordel ;) ).

Skrevet

Jeg anbefaler ruzzle i stedet, går mye fortere og selve spillet er morsommere.

Skrevet

Hopper inn fra steinalderen for å innrømme at jeg ikke skjønte hva WF var med en gang. Nei, takke seg til Scrable. Hilsen gamle-Olga

Skrevet

Jeg anbefaler ruzzle i stedet, går mye fortere og selve spillet er morsommere.

 

Prøvde nå :) men snakk om å få bank ;)

Samme nick om du vil vinne noen omganger :P

Skrevet

Til gjengjeld knusar du meg i WF. Eg unnskuldar meg med dårlig konsentrasjon grunna furtebebien på golvet ;)

Skrevet

Det er noen dødsgode der ute, jeg velger å tro de har kjedelige liv og for mye tid til å spille. Kan jo ikke være jeg som er dårlig liksom?

 

Inviterer deg nå.

Skrevet

Hopper inn fra steinalderen for å innrømme at jeg ikke skjønte hva WF var med en gang. Nei, takke seg til Scrable. Hilsen gamle-Olga

Jeg kan være med i gamle-olga-gjengen... Trodde først det var en kreativ måte å skrive hatliste på (wtf liksåm...). Så trodde jeg "nick er skytterenka" var oppgaven vi skulle løse....

 

Nei, komme seg i dusjen og komme i gang med dagen. Luten er jo flere mil foran meg i dag ser jeg.

:)

Skrevet

God dusj er halve morgenen, Blomstre. Bortsett fra at du har planer om å svette som en gris av sinne, frustrasjon og femti km gange fra butikk til butikk og avkledning og påkledning og avkledning og påkledning... også kjent som badedraktshopping. Så egentlig kunne du likegodt droppe å dusje og se om det stemmer som man sier på anonym at kroppen egentlig er selvrensende.

 

Jeg er ikke bare flere mil foran - jeg er først og fremst fem dokumenter foran, og håper å holde koken til krampa tar meg rundt Beat for beat.

Skrevet
Det er noen dødsgode der ute, jeg velger å tro de har kjedelige liv og for mye tid til å spille. Kan jo ikke være jeg som er dårlig liksom? Inviterer deg nå.

 

Jaja, litt kjedelig liv hos meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...