Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Er nå i uke 34, har gått opp 6,5 kg i dette svangerskapet. Er det mye hittil? Legen min kommenterte det nemlig, oja såpass ja! Det var det han sa.
Hybelkanina Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Det er da aldeles ikke mye. Snarere tvert imot. Sikker på at det ikke var et dårlig forsøk på ironi fra legens side? Med mindre du veide 30 kg for mye før du ble gravid er nok oppgangen din langt under "normalen".
Line-mamma til to herlige Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 nei det er slettes ikke syns du har vært flink da ja.. Gikk opp 28kg jeg! Uff.. De gikk raskt av igjen da:D hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Uff, er lei innleggene a la: "har lagt på meg 2 kilo, herreguuud, jeg har blitt feit, og jeg er i uke 39". Hvis du kan lese, så kan du også finne ut at normal vektøkning i svangerskapet er på ca 12 kilo. Så kan du tenke deg selv at du overhode ikke har lagt på deg mye. Og slipper å gi dårlig samvittighet til oss som har lagt på oss mer uten at vi kan noe for det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Jeg skulle nok vært 7 kg mindre når jeg ble gravid, så vil ikke kalle meg overvektig. Vet ikke, kan jo hende, men på alle de åra han har vært legen min har han aldri vært verken ironisk eller dratt på smilebåndet
Line-mamma til to herlige Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 nei det er slettes ikke syns du har vært flink da ja.. Gikk opp 28kg jeg! Uff.. De gikk raskt av igjen da:D hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Det høres veldig bra ut Det var aldeles ikke mye.
Underveis --> Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Det er vanskelig å vite hva som er mye eller lite siden vi ikke vet hvor mye du veide før du ble gravid. De som er kraftig overvektige bør ikke gå opp noe i det hele tatt, mens de som er superslanke fint kan gå opp 20 kg. Må nok også si at jeg er litt lei denne type innlegg. Det gir et feil bilde av normal vektoppgang i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå